Új fűszerezést kap a THIS növényi „csirkéje”
A brit THIS partnerségre lépett a Schwartz fűszerbranddel, hogy javítson növényi alapú „csirkehúsának” ízén, s még inkább húsjellegűvé varázsolja a terméket.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/06/THIS%E2%84%A2-Isnt-Chicken-Pieces-170g-Pack-Shot-RGB-300x300.png)
Nem minden csirke, ami annak látszik
A THIS Isn’t Chicken a brand második legnépszerűbb terméke, az első helyen a növényi bacon áll. A THIS a fűszerezéssel azt reméli, hogy a csirkealternatíva íze, textúrája és megjelenése még valósághűbb lesz.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Az amerikai éttermek már közel felében szolgálnak fel vegán fogásokat
Örülhetnek az Egyesült Államokban a növényi alapú élelmiszereket fogyasztók, ugyanis…
Tovább olvasom >A növényi hús nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket Az Egyesült Államokban
Többéves növekedés után a növényi alapú húsalternatívák stagnálása figyelhető meg…
Tovább olvasom >Már a retailereknél az Impossible Foods növényi kolbásza
Az Impossible Foods hamarosan piacra dobja Impossible Sausage Made From…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >