Új fűszerezést kap a THIS növényi „csirkéje”
A brit THIS partnerségre lépett a Schwartz fűszerbranddel, hogy javítson növényi alapú „csirkehúsának” ízén, s még inkább húsjellegűvé varázsolja a terméket.
A THIS Isn’t Chicken a brand második legnépszerűbb terméke, az első helyen a növényi bacon áll. A THIS a fűszerezéssel azt reméli, hogy a csirkealternatíva íze, textúrája és megjelenése még valósághűbb lesz.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Az amerikai éttermek már közel felében szolgálnak fel vegán fogásokat
Örülhetnek az Egyesült Államokban a növényi alapú élelmiszereket fogyasztók, ugyanis…
Tovább olvasom >A növényi hús nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket Az Egyesült Államokban
Többéves növekedés után a növényi alapú húsalternatívák stagnálása figyelhető meg…
Tovább olvasom >Már a retailereknél az Impossible Foods növényi kolbásza
Az Impossible Foods hamarosan piacra dobja Impossible Sausage Made From…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átfogó átalakításokkal próbálja újraéleszteni a Starbucksot Brian Niccol vezérigazgató
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol, átfogó reformokat tervez bevezetni…
Tovább olvasom >A tanulás fontosabb lett a karriernél
Nagyot fordult a világ a munkahelyeken. Ma már nem csak…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >