Tovább nőtt a Starbucks házhozszállítási szolgáltatásának lefedettsége

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2020. 02. 05. 08:10

A Starbucks Delivers házhozszállítási szolgáltatás az Egyesült Államok 29 államának 49 piacán elérhető, de a vállalat a szolgáltatás országossá tételét tervezi az elkövetkező hónapokban.
A Starbucks Delivers 2018 végén az Uber Eats-szel közös kísérleti projektként indult. A szolgáltatás keretében a Starbucks étlapján szereplő tételek 95%-a elérhető az Uber Eats mobil applikációján rendelve. A vásárlóknak arra is lehetősége van, hogy az alkalmazással kövessék rendelésük állapotát és a kézbesítő Uber futár helyzetét. A Starbucks a hideg és meleg ételek megfelelő minőségének biztosítása érdekében a csomagolást is fejlesztette.
A rendelések személyre szabhatók. A 10 dollár alatti rendelések esetében 2 dollár a rendelési díj, a többi rendelés esetében olyan tényezők befolyásolják a díj összegét, mint a kézbesítés helye, illetve a legközelebbi futár elérhetősége.
Az Egyesült Államokon kívül a Starbucks a szolgáltatást immár 15 globális piacon – többek között Kanadában, Chilében, Kínában, Columbiában, Hong Kongban, Indiában, Indonéziában, Japánban, Mexikóban, Szingapúrban, az Egyesült Királyságban és Vietnámban, – is elérhetővé tette.

Kapcsolódó cikkeink