Tömény könnyedén!

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 05. 15. 09:24

Még nem is volt időnk megszokni a tudatot, hogy a modern világban a borok után égetett szeszeket is árulni kezdtek különböző méretű és formájú bag-in-boxokban (meg cold brew kávét, meg energiaitalt, meg még Pepsi Colát is), és már ott tartunk, hogy pouch-up tasakba is kerülnek a „tömények”.

Az italok univerzumában az alternatív kiszerelési lehetőségeket sokszor a gyengébb minőséggel azonosítják. Ám ezek használóinak és terjesztőinek kezébe most új érvet adtak az újdonságokra nyitottabb, kevésbé konzervatív Y- és Z-generációt meghódító fenntarthatósági trendek. E kiszerelésfajták választásakor már nem elsősorban az ár-érték arány befolyásolja a vásárlói döntést, hanem az, hogy sokkal kisebb az ökológiai lábnyomuk, mint az üvegpalackoké – egyrészt, mert jóval könnyebb súlyuk miatt szállításuk kevesebb energiát igényel, másrészt újrafelhasználásuk sokkal egyszerűbb, mint az üvegeké.

Egyelőre persze mindössze néhány tucat vállalkozás, néhány márka tudatos marketingfejlesztéséről beszélünk, és egy esetleges áttörésre sem 3-5 éven belül számítunk, de ne felejtsük, az italok alumíniumdobozba töltését is el kellett kezdeni valahol! //

Kapcsolódó cikkeink