Több lábon áll a Z+D
A Z+D Kft. 1991-ben alakult Keszthely központtal, azóta is töretlen lendülettel fejlődik a gasztronómiai, viszonteladói és kiskereskedelmi piacain. A vállalat amellett, hogy a Reál Hungária kereskedelmi lánc egyik tulajdonosa és jelentős régiós központja, mára a Dunántúl egyik legnagyobb és legmeghatározóbb ital-, élelmiszer-, friss- és vegyi áru-nagykereskedője lett. A cég ezen tevékenységei mellett Nyugat-Magyarország területén saját C+C üzleteket is üzemeltet, valamint a budapesti régióban is releváns ital-nagykereskedelmi tevékenységet folytat.
– Ez a „több lábon állás” és egy jól meghatározott, diverzifikált működési forma biztosítja a sikerességet: saját ellátó telephelyek Keszthelyen, Veszprémben, Zalaegerszegen, Szombathelyen, Budapesten, hét saját működtetésű C+C áruház a Balaton környékén, valamint csatlakozott franchise-partnereink is segítik, támogatják vevőink lehető legszélesebb körű elérését és kiszolgálását – mondja N. Szabó István, a Z+D Kft. ügyvezető igazgatója.
A Z+D Kft. válasza a piaci kihívásokra a folyamatos fejlesztés. Ilyen például egy új vállalatirányítási rendszer bevezetése, amely az üzleti folyamatok optimalizálását segíti. Amellett, hogy a meglévő vevőikkel való kommunikációt elmélyítik, még jobban megismerve igényeiket, új vásárlókat is szereznek és vonnak be a közös együttműködésükbe. Emellett kollégáik elkötelezettségét és tudását is növelik egyedi ösztönzőkkel és képzésekkel.
A vállalat a 2019-es évben, tevékenysége nagykereskedelmi szegmensében továbbra is két kiemelt célpiacára koncentrál, ezeket a területeket építi tovább: ezek a HoReCa és a független élelmiszer-kiskereskedelem.
– Célunk, hogy az ezen divíziókban található több mint hatezer vevőpartnerünknek a lehető legprofesszionálisabb szolgáltatásokat nyújtva váljunk számukra a legfontosabb és legmegbízhatóbb nagykereskedelmi céggé – fogalmazza meg N. Szabó István. //
Kapcsolódó cikkeink
Hideg konyha
A funkcionalitás igénye, a digitalizáció folyamatának felgyorsulása, a fogyasztói trendek…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Mérsékelt optimizmussal
Az ágazat legnagyobb értékesítési csapatát foglalkoztató METRO-áruházlánc munkatársai évi 180…
Tovább olvasom >További cikkeink
Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >Márkák lábnyoma – avagy mi a közös a Coca-Colában, a Kinderben és a Riskában?
Bár 2023-ban a gazdasági és politikai kihívások miatt nehezített pályán…
Tovább olvasom >