Több lábon áll a Z+D
A Z+D Kft. 1991-ben alakult Keszthely központtal, azóta is töretlen lendülettel fejlődik a gasztronómiai, viszonteladói és kiskereskedelmi piacain. A vállalat amellett, hogy a Reál Hungária kereskedelmi lánc egyik tulajdonosa és jelentős régiós központja, mára a Dunántúl egyik legnagyobb és legmeghatározóbb ital-, élelmiszer-, friss- és vegyi áru-nagykereskedője lett. A cég ezen tevékenységei mellett Nyugat-Magyarország területén saját C+C üzleteket is üzemeltet, valamint a budapesti régióban is releváns ital-nagykereskedelmi tevékenységet folytat.
– Ez a „több lábon állás” és egy jól meghatározott, diverzifikált működési forma biztosítja a sikerességet: saját ellátó telephelyek Keszthelyen, Veszprémben, Zalaegerszegen, Szombathelyen, Budapesten, hét saját működtetésű C+C áruház a Balaton környékén, valamint csatlakozott franchise-partnereink is segítik, támogatják vevőink lehető legszélesebb körű elérését és kiszolgálását – mondja N. Szabó István, a Z+D Kft. ügyvezető igazgatója.
A Z+D Kft. válasza a piaci kihívásokra a folyamatos fejlesztés. Ilyen például egy új vállalatirányítási rendszer bevezetése, amely az üzleti folyamatok optimalizálását segíti. Amellett, hogy a meglévő vevőikkel való kommunikációt elmélyítik, még jobban megismerve igényeiket, új vásárlókat is szereznek és vonnak be a közös együttműködésükbe. Emellett kollégáik elkötelezettségét és tudását is növelik egyedi ösztönzőkkel és képzésekkel.
A vállalat a 2019-es évben, tevékenysége nagykereskedelmi szegmensében továbbra is két kiemelt célpiacára koncentrál, ezeket a területeket építi tovább: ezek a HoReCa és a független élelmiszer-kiskereskedelem.
– Célunk, hogy az ezen divíziókban található több mint hatezer vevőpartnerünknek a lehető legprofesszionálisabb szolgáltatásokat nyújtva váljunk számukra a legfontosabb és legmegbízhatóbb nagykereskedelmi céggé – fogalmazza meg N. Szabó István. //
Kapcsolódó cikkeink
Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Verseny az idővel
A hatékony árukiszállítási stratégiák kidolgozása nemcsak a költségek optimalizálása miatt…
Tovább olvasom >Az online élelmiszer-forgalmazás legfontosabb szabályai
A különböző termékek és szolgáltatások egyre népszerűbb értékesítési formája a…
Tovább olvasom >Kisebb lábnyom, nagyobb hatás
Az e-kereskedelem térnyerése az elmúlt években alapjaiban formálta át a…
Tovább olvasom >