Tesco és WWF: közösen a klímaváltozás ellen
Innovatív projektet indított útjára a Tesco és a WWF. A program keretében a retailer olyan tejtermelő gazdaságokat támogat, amelyek klímabarát módszereket alkalmaznak az állatállományuk takarmánytermelése során.
A projekt célja az, hogy csökkentse a vásárlói kosár környezeti hatását.
A programban 15 farmer vesz részt a Tesco Fenntartható Tejtermelő Csoportjából. Ők 80%-os vetőmag-támogatást kaptak, amelyek által olyan növényeket termeszthetnek takarmányként, amely nagyon jó a termőtalajnak és az állatoknak.
A vetőmagkeverék számos előnnyel bír a füves legelőkhöz képest: nagyobb biodiverzitást biztosít, csökkenti a karbonlábnyomot, növeli a termőföld és a víz minőségét és egészségesebb állatállományt eredményez.
2016 óta a Tesco tejbeszállító gazdái 6,5%-kal csökkentették karbonkibocsájtásukat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Rendhagyó anyák napja: amikor az anyukák nem bevásárolni mentek a Tescóba
Összesen közel 2800 szülő, közülük mintegy 2200 olyan anya dolgozik…
Tovább olvasom >Itt az év eddigi legnagyobb élelmiszergyűjtése
3000 önkéntes teljesít szolgálatot pénteken és szombaton az év eddigi…
Tovább olvasom >K&H: a fenntarthatóság a vállalkozások számára is nyereséges
Azok a vállalatok, amelyek működésükbe beépítik a fenntarthatóságot, jelentős előnyöket…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 4,2, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal emelkedett
Márciusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 3,6…
Tovább olvasom >Jelentős emelkedés a kiskereskedelemben – ágazati kitekintő
Márciusban jelentősen, 2%-kal bővült a kiskereskedelmi forgalom az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >NGM: egyre dinamikusabb a fogyasztás helyreállása, márciusban 4,2 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom, ezzel már három egymást követő hónapban nőtt a fogyasztás
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb adatai alapján a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >