Terre d’Italia néven nyitott új üzletet az olasz Carrefour Milánóban
Az 50 négyzetméteres zászlóshajó üzletben a fő hangsúly a borszekció van, ahol 15 üveges bor kapható válogatott gasztronómiai különlegességek mellett és ebédidőben rizottókat és más finomságokat is felszolgálnak.
A vásárlási élmény mellett a Carrefour hetente rendezvényeket is tart az üzletben kiválasztott borospincékkel együttműködve.
Az áruház hétfőtől vasárnapig, 10:00 és 22:00 óra között tart nyitva.
Az üzlet megnyitása előtti hónapokban a Carrefour az új üzletben árusított termékek minőségével és jellemzőivel kapcsolatban külön képzést tartott a személyzetnek.
Az együttműködők lehetőséget kaptak arra, hogy felkeressék a bor- és sajtbeszállítókat a teljes választék alapos megismerése érdekében – többek között dedikált kóstolókon keresztül.
Bruno Moro, a Carrefour Italia kereskedelmi igazgatója szerint
– az eladási adatok megerősítik, hogy a Terre D’Italia termékek – köztük a legújabb újdonságok, mint a Pinsa fresca és a Franciacorta Saten Filari del Lago – nagy kedveltségnek örvendenek vásárlóink körében, és az elkövetkező hónapokban új élelmiszer- és bortermékek lesznek kaphatók.
A Terre d’Italia Olaszország hagyományos termékeire – úgy mint extra szűz olívaolaj, pácolt húsok, focaccia, friss tésztafélék, sajtok és oldalom alatt álló borok – összpontosító prémium márka a Coldiretti olasz gazdaszövetséggeel való együttműködésre támaszkodik.
Az új üzletlánc a Carrefour Iper, a Carrefour Market és a Carrefour Express hagyományos üzletformátumok mellett jelenik meg.
Kapcsolódó cikkeink
Új magyar szőlőfajta hódíthatja meg az egész országot?
A legjellemzőbb gombabetegségekkel szemben ellenálló szőlőfajtákat, valamint magas hozzáadott értékkel…
Tovább olvasom >HNT: hamarabb érnek tudatos borfogyasztóvá a mai fiatal felnőttek
Az elmúlt két évben jelentősen nőtt az alkalmi borfogyasztók aránya…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >