Szívesebben vásárolnak a norvégok Svédországban, mint otthon
A norvég fogyasztók rendszeresen utaznak át svéd szomszédaikhoz, hogy ott vásároljanak, míg odahaza jóval kevesebbet költenek, derült ki egy kutatásból.
A Statistics Norway felmérése szerint a tavalyi év utolsó negyedétől az idei év második negyedéig 1,6 milliárd határon túli vásárlás történt, ami a korábbi évhez képest 9,6 %-os növekedést jelent.
Ezzel egy időben nőtt a határon túli vásárlásokkal töltött utazások száma is, méghozzá jelentősen: 8,1 milliárdról 9,23 milliárdra, ami 13,9 százalékos emelkedést jelent az előző évhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Nincs többé csokoládé és édesség a norvég Kiwi kasszazónájában
A vásárlók egészséges élelmiszer-választását szeretné elősegíteni a norvég Kiwi diszkontlánc…
Tovább olvasom >Innen érkezik a legtöbb hal az Unióba
Az Európai Unióban 2021-ben több mint 1,1 millió tonna vízi…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás mérséklését szolgáló menüt készített a SPAR Norvégiában
A SPAR Norvégia egy népszerű élelmiszer-bloggerrel együttműködve állított össze élelmiszerpazarlás-mentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >