Szeretem! Jó nekem! Őszi kampány a Cerbonától
Az elsősorban müzlijeiről és müzliszeleteiről ismert fehérvári cég új termékeit és új arculatát népszerűsíti.
A 2012-től a Naponta Kft. tulajdonában álló Cerbona évek óta folyamatosan törekszik arra, hogy a hazai lovebrandek közé emelkedjen, idén pedig ismét sikerült egy lépést tenniük ennek érdekében. A márka ugyanis a 2016-os év elején tendert hirdetett a teljes Cerbona termékportfólió csomagolásainak megújítására, illetve az új termékcsoportok dizájnjának megalkotására. A több körös, kutatásokkal kiegészített tendert végül a Kaméleon Reklám Kft. nyerte, amely a csomagolás redizájn mellett a megújult márka őszi integrált kommunikációs kampányát is megalkothatta. Ennek a hónapokon át tartó közös munkának az eredményei láthatóak most online bannerek, trade hirdetések és PR-cikkek, illetve köztéri megjelenések (CLP, billboard) formájában különböző felületeken egész novemberben.
A kreatívok középpontjába az új arculat leghangsúlyosabb eleme, az új Cerbona logó került, amely elsősorban önmagunk szeretetét, vagyis azt a testi-lelki egyensúlyt hivatott jelképezni, amelyre mindenki törekszik, és amelybe a márka termékei is könnyen beilleszthetők. Erre erősít rá a „Szeretem! Jó nekem!” szlogen, amely a vásárló és a brand viszonyára is utal, hiszen a kampány középpontjába került zab, illetve glutén- és laktózmentes termékcsaládok, illetve limitált szériás müzliszeletek a legjobb bizonyítékai annak, hogy a Cerbona odafigyel a fogyasztói igényekre. A további szöveges üzenetek ezzel szemben inkább az értelemre, mint az érzelmekre hatnak, a fogyasztót szeretnék közvetlenül megszólítani és kipróbálásra ösztönözni, így népszerűsítve az ATL aktivitással már régóta nem jelentkező, 2016-ra arculatát és termékkategóriáit is a legújabb vásárlói elvárásokhoz alakító hazai márkát.
Kapcsolódó cikkeink
Folyik a meccs pehelysúlyban
Bár a hazai „árdagály” visszahúzódik, a cereália világpiaci kitettsége –…
Tovább olvasom >Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >Glutén nélkül – új ízek, új lehetőségek
A gluténmentes termékek piaca az utóbbi években jelentős átalakuláson ment…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >