Szelektív csomagolóanyag-visszagyűjtés
Földünk és környezetünk megőrzése a jövő generációi számára ma már egyre nagyobb prioritássá válik – hangsúlyozza Nagy Edit, a TOMRA termékeket Magyarországon kizárólagosan forgalmazó Wanzl Magyarország ügyvezető igazgatója. – Számos világcég dolgozik azon, hogy kialakítsa saját területén az erőforrások hatékonyabb felhasználását, és támogatja a zöld gazdaság növekedésének irányait.
Ezekben a törekvésekben vállal szerepet a norvég TOMRA, amely „Collecting Solution” rendszereivel élenjáró technológiát kínál minden olyan iparág vagy tevékenységi terület számára, ahol a csomagolóanyagok automatizált és szelektált visszagyűjtése prioritássá válik.
Az ilyen módon visszagyűjtött üvegek, műanyagok és dobozok, mivel nem keverednek más szennyeződéssel, egy végtelen ciklusban újrahasznosíthatóvá válnak, csökkentve az ismételt csomagolóanyag előállításához szükséges természeti erőforrások szükségességét és a hulladékok környezetünkben történő felhalmozódását.
A high-tech felismerő technológiával működő gépek folyamatos, gyors kiszolgálást biztosítanak, és az elérhető digitális alkalmazási lehetőségekkel, mobilapplikációval interaktív gyűjtőhellyé alakíthatók, minden generáció számára erősítve a környezettudatos gondolkodást és az aktív környezettudatos viselkedést is.
A rendszerek nemcsak kereskedelmi egységekben, de világszerte több Recycling központban, akár nagyobb tömegek részvételével zajló rendezvényeken is bevethetők.
Kapcsolódó cikkeink
Indul az újrahasznosítást ösztönző betétdíjas visszaváltási rendszer Romániában
A Romániában elindult új program célja hétmilliárd italos palack visszagyűjtésének…
Tovább olvasom >Az EuroShopon jártunk – nemzetközi trendek a Retail és POP szakmában
A düsseldorfi EuroShop kiállítás a világ legnagyobb Retail és POP…
Tovább olvasom >Magazin: Különdíjas Future Store a Sirha kiállításon
Az eladáshelyi innovációk tárházával várta a Jövő Áruháza a Sirha…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >