Szárnyal a spanyol chorizo-eladás az Egyesült Királyságban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 01. 16. 09:22

A spanyol Consorcio del Chorizo Español gyártói csoport júliustól decemberig tartó kereskedelmi és fogyasztói marketingkampánya az Egyesült Királyságban meghozta eredményét.

A hagyományos alapanyagokból eredeti módszerrel készített húskészítmény ízét, minőségét és egészségességét bemutató kampány eredményeként szárnyal a chorizo a szigetországban.

A konzorciumhoz tartozó vállalatok által gyártott termékből az adatok szerint januártól szeptemberig 1,69 millió kilogrammnyi fogyott, ami 28%-os növekedést jelez az előző év azonos időszakához képest. Az Egyesült Királyság a konzorcium legnagyobb piaca, amely az export 60%-át adja.

A konzorcium igazgatója, Alejandro Alvarez-Canal Estrada az értékesítés idei növekedésével kapcsolatos optimizmus ellenére óvatosságra intett, tekintettel a kereskedelem előtt álló számos kihívásra. Szerinte figyelembe kell venni a tényt, hogy 2022 általában nehéz év volt az export szempontjából az infláció, az emelkedő nyersanyagárak és az energiaköltségek miatt. Felhívta a figyelmet a Brexitből adódó olyan problémákra is, mint például az állati eredetű termékekre vonatkozó vám- és egészségügyi ellenőrzések folyamatos elhalasztása körüli bizonytalanság. Mindehhez hozzájárul az egyre összetettebb és bizonytalanabb nemzetközi gazdasági és politikai környezet, aminek okán a konzorcium 2024-re vonatkozó célkitűzése az, hogy legalább a 2023. évihez hasonló eredményeket érjen el.

The Pig Site

Kapcsolódó cikkeink