SPAR Austria: Az elmúlt öt évben megduplázódtak a Veggie termékcsalád eladásai
A SPAR Ausztria első alkalommal működik együtt a Veganuary nemzetközi szervezettel azzal a céllal, hogy idén januárban a növényi alapú élelmiszerekre irányítsa a fogyasztók figyelmét. Ez a trend mind a termékek növekvő számában, mind a növekvő forgalomban tükröződik. A kiskereskedő saját márkás kínálatában több mint 800 vegetáriánus és vegán termék szerepel, ebből 120 csak a SPAR Veggie márka alatt.
A növényi alapú táplálkozás tovább növekszik, mivel egyre többen választják a vegán alternatívákat. A SPAR Austria 2024-ben első alkalommal támogatja a Veganuary nemzetközi szervezet globális kezdeményezését. A szervezet célja, hogy minél több embert inspiráljon a vegán életmódra.
A SPAR Veggie márka alatt jelenleg 120 vegán és vegetáriánus termék elérhető. Ennek az étrendnek a vonzereje az eladásokban is megmutatkozik: a SPAR Veggie eladásai 2018 és 2023 között több mint kétszeresére nőttek. A tavalyi évhez képest az értékesítés 24%-kal bővült, és ezzel 2023 a legmagasabb eladásokat hozó év volt a termékcsalád 2012-es bevezetése óta.
A SPAR Veggie mellett a SPAR Austria más márkái, például a SPAR Natur*pur, illetve a SPAR Vital is számos növényi alapú – összesen több mint 600 vegán és 220 vegetáriánus – terméket kínál. Emellett a SPAR a különböző márkatermék-gyártó vegán és vegetáriánus termékeiből is széleskörű választékot tart.
Kapcsolódó cikkeink
Hiányzik valami?
A NÉGYOSZ Konferencia a fenntarthatóbb hazai élelmezési rendszerek kialakítása címmel…
Tovább olvasom >Növényi alapú márkát vezet be a piacra a világ legnagyobb tejtermékgyártója
„Enjoy!” néven indított új növényi alapú márkát a Lactalis. A franciaországi…
Tovább olvasom >Tovább drágítja a narancslevet a gyenge brazil termés
A világ legnagyobb narancslétermelőjének számító Brazília friss előrejelzése szerint mintegy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >