SPAR Austria: Az elmúlt öt évben megduplázódtak a Veggie termékcsalád eladásai
A SPAR Ausztria első alkalommal működik együtt a Veganuary nemzetközi szervezettel azzal a céllal, hogy idén januárban a növényi alapú élelmiszerekre irányítsa a fogyasztók figyelmét. Ez a trend mind a termékek növekvő számában, mind a növekvő forgalomban tükröződik. A kiskereskedő saját márkás kínálatában több mint 800 vegetáriánus és vegán termék szerepel, ebből 120 csak a SPAR Veggie márka alatt.
A növényi alapú táplálkozás tovább növekszik, mivel egyre többen választják a vegán alternatívákat. A SPAR Austria 2024-ben első alkalommal támogatja a Veganuary nemzetközi szervezet globális kezdeményezését. A szervezet célja, hogy minél több embert inspiráljon a vegán életmódra.
A SPAR Veggie márka alatt jelenleg 120 vegán és vegetáriánus termék elérhető. Ennek az étrendnek a vonzereje az eladásokban is megmutatkozik: a SPAR Veggie eladásai 2018 és 2023 között több mint kétszeresére nőttek. A tavalyi évhez képest az értékesítés 24%-kal bővült, és ezzel 2023 a legmagasabb eladásokat hozó év volt a termékcsalád 2012-es bevezetése óta.
A SPAR Veggie mellett a SPAR Austria más márkái, például a SPAR Natur*pur, illetve a SPAR Vital is számos növényi alapú – összesen több mint 600 vegán és 220 vegetáriánus – terméket kínál. Emellett a SPAR a különböző márkatermék-gyártó vegán és vegetáriánus termékeiből is széleskörű választékot tart.
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >Szavazz a kedvenc Menteshelyedre, garantált kedvezményekért!
A menteshelyek.hu a paleo, vegán, cukormentes, regenor, tejfehérjementes, laktózmentes, szénhidrát-csökkentett és gluténmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >