SPAR Austria: Az elmúlt öt évben megduplázódtak a Veggie termékcsalád eladásai
A SPAR Ausztria első alkalommal működik együtt a Veganuary nemzetközi szervezettel azzal a céllal, hogy idén januárban a növényi alapú élelmiszerekre irányítsa a fogyasztók figyelmét. Ez a trend mind a termékek növekvő számában, mind a növekvő forgalomban tükröződik. A kiskereskedő saját márkás kínálatában több mint 800 vegetáriánus és vegán termék szerepel, ebből 120 csak a SPAR Veggie márka alatt.
A növényi alapú táplálkozás tovább növekszik, mivel egyre többen választják a vegán alternatívákat. A SPAR Austria 2024-ben első alkalommal támogatja a Veganuary nemzetközi szervezet globális kezdeményezését. A szervezet célja, hogy minél több embert inspiráljon a vegán életmódra.
A SPAR Veggie márka alatt jelenleg 120 vegán és vegetáriánus termék elérhető. Ennek az étrendnek a vonzereje az eladásokban is megmutatkozik: a SPAR Veggie eladásai 2018 és 2023 között több mint kétszeresére nőttek. A tavalyi évhez képest az értékesítés 24%-kal bővült, és ezzel 2023 a legmagasabb eladásokat hozó év volt a termékcsalád 2012-es bevezetése óta.
A SPAR Veggie mellett a SPAR Austria más márkái, például a SPAR Natur*pur, illetve a SPAR Vital is számos növényi alapú – összesen több mint 600 vegán és 220 vegetáriánus – terméket kínál. Emellett a SPAR a különböző márkatermék-gyártó vegán és vegetáriánus termékeiből is széleskörű választékot tart.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Karrierlehetőség fiataloknak: gyakornoki program a Coca-Cola HBC Magyarországnál
A Coca-Cola HBC Magyarország vonzó gyakornoki lehetőségeket kínál egyetemi és…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >