SPAR Austria: Az elmúlt öt évben megduplázódtak a Veggie termékcsalád eladásai
A SPAR Ausztria első alkalommal működik együtt a Veganuary nemzetközi szervezettel azzal a céllal, hogy idén januárban a növényi alapú élelmiszerekre irányítsa a fogyasztók figyelmét. Ez a trend mind a termékek növekvő számában, mind a növekvő forgalomban tükröződik. A kiskereskedő saját márkás kínálatában több mint 800 vegetáriánus és vegán termék szerepel, ebből 120 csak a SPAR Veggie márka alatt.
A növényi alapú táplálkozás tovább növekszik, mivel egyre többen választják a vegán alternatívákat. A SPAR Austria 2024-ben első alkalommal támogatja a Veganuary nemzetközi szervezet globális kezdeményezését. A szervezet célja, hogy minél több embert inspiráljon a vegán életmódra.
A SPAR Veggie márka alatt jelenleg 120 vegán és vegetáriánus termék elérhető. Ennek az étrendnek a vonzereje az eladásokban is megmutatkozik: a SPAR Veggie eladásai 2018 és 2023 között több mint kétszeresére nőttek. A tavalyi évhez képest az értékesítés 24%-kal bővült, és ezzel 2023 a legmagasabb eladásokat hozó év volt a termékcsalád 2012-es bevezetése óta.
A SPAR Veggie mellett a SPAR Austria más márkái, például a SPAR Natur*pur, illetve a SPAR Vital is számos növényi alapú – összesen több mint 600 vegán és 220 vegetáriánus – terméket kínál. Emellett a SPAR a különböző márkatermék-gyártó vegán és vegetáriánus termékeiből is széleskörű választékot tart.
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy…
Tovább olvasom >A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >