SPAR Austria: Az elmúlt öt évben megduplázódtak a Veggie termékcsalád eladásai
A SPAR Ausztria első alkalommal működik együtt a Veganuary nemzetközi szervezettel azzal a céllal, hogy idén januárban a növényi alapú élelmiszerekre irányítsa a fogyasztók figyelmét. Ez a trend mind a termékek növekvő számában, mind a növekvő forgalomban tükröződik. A kiskereskedő saját márkás kínálatában több mint 800 vegetáriánus és vegán termék szerepel, ebből 120 csak a SPAR Veggie márka alatt.
A növényi alapú táplálkozás tovább növekszik, mivel egyre többen választják a vegán alternatívákat. A SPAR Austria 2024-ben első alkalommal támogatja a Veganuary nemzetközi szervezet globális kezdeményezését. A szervezet célja, hogy minél több embert inspiráljon a vegán életmódra.
A SPAR Veggie márka alatt jelenleg 120 vegán és vegetáriánus termék elérhető. Ennek az étrendnek a vonzereje az eladásokban is megmutatkozik: a SPAR Veggie eladásai 2018 és 2023 között több mint kétszeresére nőttek. A tavalyi évhez képest az értékesítés 24%-kal bővült, és ezzel 2023 a legmagasabb eladásokat hozó év volt a termékcsalád 2012-es bevezetése óta.
A SPAR Veggie mellett a SPAR Austria más márkái, például a SPAR Natur*pur, illetve a SPAR Vital is számos növényi alapú – összesen több mint 600 vegán és 220 vegetáriánus – terméket kínál. Emellett a SPAR a különböző márkatermék-gyártó vegán és vegetáriánus termékeiből is széleskörű választékot tart.
Kapcsolódó cikkeink
Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >Regisztráljon most látogatóként a Free From & Specialty Food & Wine Expo 2025 rendezvényre Bécsben!
Már megnyílt a regisztráció a Free From & Specialty Food…
Tovább olvasom >A MAVEG meghívására újra hazánkba jön Melanie Joy
Újfent Magyarországra látogat az egyik legismertebb vegán aktivista, a Harvard…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >