Sosem látott mértékben virágzik a közösségi médiában zajló kereskedelem

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 06. 01. 07:10

A Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik ezeken a felületeken vásárolnak. 

Az influenszerek nemcsak inspirálják, hanem vásárlásra is buzdítják az egyre nagyobb vásárlóerővel bíró Z-generációt, a hipercélzott reklámok pedig személyre szabott ajánlatokkal csábítják a felhasználókat.

Egy 2021-es kutatás szerint az amerikai fogyasztók körülbelül egyharmada vásárolt már valaha közvetlenül a közösségi médiában, és még nagyobb részük mondta azt, hogy a vásárlás folyamata során itt tekintette meg először a terméket.

A Deloitte Global előrejelzése szerint a közösségi kereskedelem piaca 2023-ban globálisan meghaladja az 1 billió dollárt. //

Kapcsolódó cikkeink