Sosem látott mértékben virágzik a közösségi médiában zajló kereskedelem
A Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik ezeken a felületeken vásárolnak.
Az influenszerek nemcsak inspirálják, hanem vásárlásra is buzdítják az egyre nagyobb vásárlóerővel bíró Z-generációt, a hipercélzott reklámok pedig személyre szabott ajánlatokkal csábítják a felhasználókat.
Egy 2021-es kutatás szerint az amerikai fogyasztók körülbelül egyharmada vásárolt már valaha közvetlenül a közösségi médiában, és még nagyobb részük mondta azt, hogy a vásárlás folyamata során itt tekintette meg először a terméket.
A Deloitte Global előrejelzése szerint a közösségi kereskedelem piaca 2023-ban globálisan meghaladja az 1 billió dollárt. //
Kapcsolódó cikkeink
Nem mindegy, hogy sir vagy szőr!
A korlátozások, illetve az emberek mozgásterének beszűkülése erőteljesen visszavetette a…
Tovább olvasom >Sportolásra fel!
A brandépítés egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb eszköze a sportmarketing. A…
Tovább olvasom >Zólyomi Zsolt: „Egy illat előre eldönthet egy üzletet”
Tárgyalási céljaidat lehet a saját bőrödön hordott illattal kommunikálni úgy,…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >Ma lép életbe a gyógyszerekre vonatkozó önkéntes árkorlátozás
A kormány a lakosság, kiemelten a családok és a nyugdíjasok…
Tovább olvasom >Egymillióval nőhet a lakossági klímák száma Magyarországon – így válasszunk okosan
A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon, jelenleg…
Tovább olvasom >