Robbanásszerű a fejlődés a vegán szépségpiacon
Az Egyesült Királyság vezető vegán jótékonysági szervezete által kiadott új tanulmány rávilágít arra, hogy a vegán szépségápolási termékek iránti érdeklődés minden idők csúcsán van, miután az elmúlt 10 évben folyamatosan nőtt.
Míg a The Vegan Society 2021-es jelentése szerint a vásárlók 56%-a szeretne több vegánnak minősített terméket látni az összes kozmetikai és piperecikkek között addig a FRAME korábbi felmérése szerint a vásárlók 84%-a nyilatkozik így. A jelentés szerint a britek nem vásárolnának kozmetikai terméket, ha tudnák, hogy azt vagy annak valamelyik összetevőjét állatokon tesztelik. A Google Trends adatai azt mutatják, hogy az elmúlt 10 évben folyamatosan nőtt a vegán szépségápolási termékek iránti keresések száma. A MarketGlass előrejelzése szerint pedig a globális vegán kozmetikai ipar 2027-re elképesztő méretet ölt, 21,4 milliárd dollárt ér majd.
A vegán védjeggyel világszerte bejegyzett több mint 60 000 termék közül az élelmiszerek, italok, divat, háztartási cikkek és egyebek között a kozmetikumok és piperecikkek kategória dominál, amely az összes regisztráció 45%-át teszi ki.
Kapcsolódó cikkeink
Az EU megerősítette az élelmiszerek és az italok földrajzi árujelzői oltalmának szabályait
A Mezőgazdasági és Halászati Tanács keddi ülésén az uniós tagországok agárminiszterei…
Tovább olvasom >Támogatják az európai kormányok az alternatív fehérjéket tartalmazó étrendet
A PLMA International összefoglalója szerint több európai ország is támogatja…
Tovább olvasom >Növényi alapú hab a tortán: RAMA Crema!
Kapucsínó, flat white, latte macchiato – selymesen krémes tejhab nélkül egytől…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >