Reviczky Gábor nevű kávét dobott piacra a Berger&Co
Reviczky Gábor színművész régóta a minőségi kávézás hazai nagykövete, aki él-hal a finom pörkölésű, tökéletes kávéért. Arra azonban még ő maga sem számított, hogy a magyar kávéforgalmazó, akivel hosszú idő óta dolgoznak a legkiválóbb ízharmónia megalkotásán, meglepetésként róla nevezi el legújabb kávéját.
„Régóta nagy kávékedvelő vagyok, a napjaim csak ezzel indulhatnak és általában ezzel is zárulnak, persze azért közben is lecsúszik egy-kettő. Nagy megtiszteltetés számomra, hogy a minőségi kávézás magyar nagykövete lehetek, az még inkább, hogy egy kávét is elneveztek rólam, hiszen élek-halok a finom, krémes, lágy ízhatású rövid kávéért. Amikor először kóstoltam a Berger&Co kapszulás kávéit, egyből éreztem, hogy ez más, mint a többi, zamatos volt, tökéletesen kiadta a kávé lenyűgöző ízvilágát. Az én speciális kedvencem 9 összetevőből áll, ezek meghatározott arányai hozzák ki a legjobb aromákat, a megfelelő savasságot, és ami a legjobban tetszik, hogy hosszú órákig nem megy ki az ember szájából az íz. Vannak rendkívül trükkös kávéik is, például amit tonikkal kell inni, félelmetes kombináció. ” – mesélte Reviczky Gábor színművész, akinek otthon felesége készíti a legínycsiklandóbb kávét.
Eitzenberger Balázs, a Berger&Co társtulajdonosa szerint a minőségi kávézást be lehet úgy szorítani egy kapszulába, hogy az árak alacsonyan maradnak.
„Az állandó minőség a legfontosabb számunkra, ezért csak a legértékesebb és legkívánatosabb kávékat használjuk és forgalmazzuk. Első magyar forgalmazóként legfőbb célunk, hogy megismertessük az emberekkel a prémium kávézás élményét. Persze a tökéletes kávé létrehozásához elengedhetetlen a kiváló alapanyag, a legmagasabb szintű pörkölési tudás és a legjobb kapszulák. Szerettünk volna a küldetésünk mellé hiteles arcokat választani, így nagy örömünkre szolgált, hogy Reviczky Gábor művész úr a minőségi kávézás hazai nagyköveteként támogat minket. Most egy új terméket, a színművész kedvenc ízvilágát mutattuk be, melyet tiszteletünk jeléül Reviczky Gáborról neveztünk el” – mondta Eitzenberger Balázs, a Berger&Co társtulajdonosa.
Epres Panni elég későn, 26 éves korában kezdett el kávézni, de azóta olyannyira rákapott az ízére, hogy néha napi 4-5 csészével is megiszik.
„A kávézás nálam igazi rituálé, az elsőt ébredés után, reggel 6-kor kortyolgatom el, miközben készülődök, megnézem az e-mailjeimet. Általában az utolsó kortyot már félig az ajtóban állva, hidegen iszom, majd napközben ebéd előtt jön a következő és délután még egyet-kettőt eliszogatok az íze kedvéért. Csakis feketén szeretem, tehát sem édesítőt, sem tejet nem teszek bele, így a legegészségesebb és így jön ki a kávé igazi zamata. Amikor megkóstoltam a Berger&Co kávéját, egyből éreztem, hogy ez valamiért más, ugyanis nem volt az a savas, facsaró utóíze, amit szinte mindig érzek más kávék esetén” – mondta Epres Panni, a cégbemutató sajtótájékoztató háziasszonya.
A vállalat több évtizedes kávétapasztalattal a háta mögött olyan kávé legendákkal ismerteti meg a kávézás szerelmeseit, mint Jamaica Blue Mountain, a Hawaii Kona, a Panama Geisha és a Cup of Excellence díjnyertes brazil kávé. A Berger&Co kínálatában a mindennapi kávékon túl ínyenceknek készült egyedi kávékeverékek is megtalálhatók, sőt a frissen őrölt kávéból készült speciális kávékapszulák még inkább a kényelmes kávézás élményét szolgálják. A cég élen jár a kiegészítők forgalmazásában is, professzionális kávégépeikkel és hangulatos kis csészéikkel koronázzák meg a mennyei pillanatokat.
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >