Rekorderedményt ért el tavaly az Accor szállodaipari csoport
Az Accor, a világ vezető szállodaipari csoportja rekordmagas, több mint 1 milliárd euró EBITDA-t (kamat-, adófizetés és amortizáció előtti eredményt) ért el 2023-ban, emellett az Accor Magyarországon is sikeres évet zárt – közölte a vállalat pénteken az MTI-vel.
Az Accor 2023-ban rekordmagas eredményt ért el, az EBITDA történetében először átlépte az 1 milliárd eurós határt – mondta Sébastien Bazin, az Accor elnök-vezérigazgatója a közlemény szerint. Az elmúlt évben a csoport minden szegmensben és földrajzi területen növekedést ért el – tette hozzá Sébastien Bazin.
A szállodaipari csoport közleménye szerint az Accor Magyarországon is sikeres évet zárt, az egy kiadható szobára jutó árbevétel (RevPAR) 2022-hez képest 36,8 százalékkal nőtt, a foglaltság elérte a 65,3 százalékot, ami 10,2 százalékpontos növekedés 2022-höz képest.
A vállalat négy új szállodát nyitott 2023-ban Magyarországon – Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton, TRIBE Budapest Stadium, ibis Budapest Stadium és Mercure Székesfehérvár Magyar Király – összesen 524 szobával, ami 13,8 százalékkal növeli az Accor szobáinak számát Magyarországon. „Négy új hotelnyitásunkkal több mint 500 új szobával nőtt a kapacitásunk, és két új márka is megjelent a magyar piacon, a TRIBE és a Mövenpick” – idézte a közlemény Komlósi Gabriellát, az Accor HotelServices Magyarország ügyvezető igazgatóját.
Az Accor jelenleg 26 szállodával rendelkezik Magyarországon, 4286 szobával. Az 1967-ben alapított, franciaországi központú Accor SA a világ egyik vezető szállodaipari csoportja, több mint 5300 ingatlannal és 10 000 vendéglátóhellyel a világ 110 országában, világszerte mintegy 260 000 munkatársat foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkeink
Lassuló növekedés a Hell Energy-nél, de stabil export és erősödő EBITDA
A Hell Energy Magyarország Kft. a legutóbbi pénzügyi évben, 2023-ban…
Tovább olvasom >Megnyílt az ibis & TRIBE Budapest Stadium szálloda
Megnyílt az ibis & TRIBE Budapest Stadium szálloda Budapesten a…
Tovább olvasom >A Heinz 10,9%-os profitveszteséget könyvelhet az inflációs nyomás számlájára
A Kraft Heinz Company közzétette második negyedéves eredményét, amely „erős…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >