Rászoruló gyerekeket reggeliztet a Morrisons
A Morrisons összefogott a Magic Breakfast karitatív szervezettel és néhány reggelizőpehely-gyártóval, iskolával és kiszállítócéggel, hogy reggelit adhassanak rászoruló gyerekeknek a koronavírus-járvány alatt.
A kezdeményezés révén több mint 12 ezer gyermek jut majd reggelihez. A Magic Breakfast 480 iskolával áll partnerséggel az Egyesült Királyság elmaradottabb régióiban. Olyan gyerekeknek biztosítanak reggelit, akik otthon nem tudnak reggel enni.
Sok ilyen, hátrányos helyzetű gyerek most különösen nagy veszélybe került a karantén miatt, hiszen a lezárások és a munkaelvesztések rendkívül nehéz anyagi helyzetbe sodort számos családot, így nagyon sok gyerek most nem kapja meg azt az ételt, amihez eddig az iskolában ingyenesen hozzájutott.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Karbonsemleges minősítést kapott a Morrisons tojása
Megszerezte a British Standards Institution (BSI) karbonsemleges minősítését a Morrisons…
Tovább olvasom >Bizonytalan a Tesco jövője Közép-Európában
Komoly kihívásokkal néz szembe a Tesco közép-európai üzletága. Hazai piacán…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia segítségével fokozza a munkaerő-hatékonyságot és áruelérhetőséget a Morrisons
A brit szupermarketek közül elsőként a Morrisons vezet be üzleteiben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >