A mesterséges intelligencia segítségével fokozza a munkaerő-hatékonyságot és áruelérhetőséget a Morrisons
A brit szupermarketek közül elsőként a Morrisons vezet be üzleteiben mesterséges intelligenciával működő kamerákat azzal a céllal, hogy növelje az elérhetőséget és a személyzet hatékonyságát.
Az új technológia az amerikai központú Focal System AI vállalattal kötött partnerség eredménye, és az év végéig a Morrisons üzleteiben is bevezetésre kerül – számolt be a The Grocer.
A technológia a kamerák segítségével valós idejű adatokat szolgáltat a bolti készletek elérhetőségéről, és képes automatizálni az olyan döntéseket, mint a polcszervíz, a rendelés és az árazás.
A kiskereskedelmi óriás által a múltban bevezetett más technológiák – beleértve a a vásárlók körében visszatetszést keltő rendőrségi terminálok és mozgó „RoboCop” stílusú biztonsági kamerák telepítését – elsősorban a biztonság fokozására irányultak.
Most azonban az új vezérigazgató, Rami Baitiéh a szupermarket „megújítását” célzó tervének részeként az áruelérhetőség és a vásárlói kapcsolatok javítására összpontosít.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Újra piacra léphet a 7-Eleven az Egyesült Királyságban
A 7-Eleven nemzetközi élelmiszerlánc újraépítheti jelenlétét az Egyesült Királyságban, mivel…
Tovább olvasom >K&H: Jön a digitális üvegplafon?
A mesterséges intelligencia vonatkozásában sokat beszélünk arról, hogy miként fog…
Tovább olvasom >Kivonulni készül Nyugat-Európából a Getir
A Getir gyorskereskedelmi vállalat arra készül, hogy Törökország és (egyelőre)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >1,1%-kal nőtt a hazai gazdaság az első negyedévben
Az idei első negyedévben 0,8%-kal nőtt a gazdaság teljesítménye az előző…
Tovább olvasom >