A mesterséges intelligencia segítségével fokozza a munkaerő-hatékonyságot és áruelérhetőséget a Morrisons
A brit szupermarketek közül elsőként a Morrisons vezet be üzleteiben mesterséges intelligenciával működő kamerákat azzal a céllal, hogy növelje az elérhetőséget és a személyzet hatékonyságát.
Az új technológia az amerikai központú Focal System AI vállalattal kötött partnerség eredménye, és az év végéig a Morrisons üzleteiben is bevezetésre kerül – számolt be a The Grocer.
A technológia a kamerák segítségével valós idejű adatokat szolgáltat a bolti készletek elérhetőségéről, és képes automatizálni az olyan döntéseket, mint a polcszervíz, a rendelés és az árazás.
A kiskereskedelmi óriás által a múltban bevezetett más technológiák – beleértve a a vásárlók körében visszatetszést keltő rendőrségi terminálok és mozgó „RoboCop” stílusú biztonsági kamerák telepítését – elsősorban a biztonság fokozására irányultak.
Most azonban az új vezérigazgató, Rami Baitiéh a szupermarket „megújítását” célzó tervének részeként az áruelérhetőség és a vásárlói kapcsolatok javítására összpontosít.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
AI-vezérelt gazdaságra készül a Danone
A Danone SA többéves, a mesterséges intelligencia (AI) integrálásáról szóló…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >Humanoid robotokat használ a jövő évtől a Tesla
Saját gyártmányú humanoid robotokat használ majd a jövő évtől az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >