Jól fogynak a prémium sörök
A Carlsberg teljes eladás tekintetében ugyan 4%-os csökkenésről számolt be a harmadik negyedévben, azonban prémium kategóriában jelentős sikereket értek el. A nemzetközi márkák közül mennyiségben a Tuborg 5%-kal, a Carlsberg 1%-kal, a Grimbergen 7%-kal, a 1664 Blanc 42%-kal nőtt. Továbbá a kézműves és speciális sörök eladása 34%-kal nőtt, míg Nyugat-Európában az alkoholmentes sörök értékesítése 14%-kal bővült. A fenti adatokkal együtt év végére a Carlsberg 7-8%-os nyereségnövekedést vár.
Kapcsolódó cikkeink
A kíváncsiságra épít a Carlsberg sörének globális újrapozicionálásakor
A Carlsberg először indít globális kampányt 120 piacon azzal a…
Tovább olvasom >A Carlsberg és a Liverpool FC 2034-ig meghosszabbította szponzori együttműködését
A Carlsberg sörmárka és a Liverpool labdarúgócsapat újabb 10 évvel…
Tovább olvasom >Franciaországi Kronenbourg sörgyárába invesztál a Carlsberg
Újabb beruházásokat eszközöl a Carlsberg kelet-franciaországi Kronenbourg sörgyárában. A dániai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >