A kíváncsiságra épít a Carlsberg sörének globális újrapozicionálásakor

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 04. 02. 09:01

A Carlsberg először indít globális kampányt 120 piacon azzal a céllal, hogy újrapozícionálja zászlóshajó sörmárkáját.

A kampány középpontjában az a gondolat áll, miszerint mindennemű fejlődés a világban a kíváncsisággal kezdődik. A vállalat célja pedig nem más, mint „újra feléleszteni a kíváncsiságot” a sörfogyasztók körében. A kampány a tervek szerint az Egyesült Királyságban, Ázsiában, Dél-Amerikában, Európában és a világ többi részén indul 2024-ben és 2025-ben.

A The Drinks Businessnek nyilatkozva Lynsey Woods, a Carlsberg globális márkaigazgatója elmondta:

– Az elmúlt másfél évben nagy utat tettünk meg az új kampány, az új pozicionálás és az új kreatív platform előkészítése terén.

Woods kifejtette, hogy az újrapozícionálási kampány középpontjában „az a gondolat áll, hogy minden pillanatban ott van a kíváncsiság szikrája”, és hozzáfűzte, hogy „mi egy kicsit nyilván rájátszunk erre azt sugallva, hogy ezekben a nagy pillanatokban a Carlsberg ott volt”.

Woods szerint az „élesebb pozícionálás” „hatalmas munka eredménye, amelynek során átnéztük az archívumokat és mindazt, amit a Carlsberg valaha tett, csakúgy, mint azt, hogy milyen szerepet játszott az emberek életében. E munka során minden az önazonosságról és a önazonosság újbóli életre keltéséről szólt. Ennek beemelése a pozícionálásba a Carlsberg meghatározó részévé vált”.

Az emberek kíváncsiságára apelláló elképzelés abból fakad, hogy – mint Woods fogalmazott – a sörgyártó „mindig a lehető legjobb sört kívánja készíteni”.

The Drinks Business

Kapcsolódó cikkeink