POPAI-győztesek a világ minden részéről, és a magyar díjazott bemutatkozik

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 02. 28. 11:11

Tizenkét ország nevezői küzdöttek meg a POPAI (Point of Purchase Advertising International) Global Marketing At Retail Awards díjakért a németországi Düsseldorfban.

A győztes Beflex-termék

A huszonhárom díjból a legtöbbet ausztrál nevezők vitték el, taroltak az amerikaiak, de az Egyesült Királyság és Franciaország is gazdagabb lett néhány díjjal. Ebben a rangos mezőnyben még nagyobb érdem, hogy a magyar POPAI Awards-on is legtöbb pontot elnyert Beflex: Nescafe Dolce Gusto display kategóriájában az első helyezést érte el. A díjat a magyar delegáció tagjai közül, a Beflex távolléte miatt, Kátai Ildikó, a POPAI Magyarország Egyesület főtitkára vette át.

A kávéfőzőgép display a termék bevezetésekor, másodlagos kihelyezés céljára készült. A Beflex ügyfelének kérése az volt, hogy megjelenésében a lehető leginkább emlékeztessen a termékre, hangulata elegáns, letisztult legyen. Megjelenésével, anyagválasztásával, teljes kialakításával a magas minőségű termék vizuális kommunikációját segíti. A Nestlé által kiírt pályázaton a Beflex Design csapata exkluzív, fából készült, üvegpolcokkal és rejtett világítással felszerelt display tervvel indult, mely nemcsak megrendelő, de a POPAI zsűritagjainak tetszését is elnyerte.

A mellékelt dokumentumban megtekinthető az összes győztes munkája.

Winners of the 2011 POPAI Global Marketing at Retail Awards

Kapcsolódó cikkeink