POPAI díjazottak 2019-ben
A magyar POPAI Awards 2019 POP verseny ünnepélyes díjkiosztóján 4 kategóriában 12 pályamunka kapta meg a helyezetteknek járó rangos elismerést.
Az eredményhirdetésre a „Trade Marketing 10 év múlva” szakmai program részeként 2019 november 14-én a Budapesti Kereskedelmi Kamara dísztermében került sor. Az eseményen elhangzott, hogy a tizedik magyar POPAI Awards verseny az 5 kontinensen zajló, helyi POPAI és Shop! versenyek sorozatába illeszkedik. A helyi győztesek aztán a nemzetek viadalán, a Shop! Global Awards világversenyen is részt vehetnek a GlobalShop kiállítás és szakvásár keretében.
A magyar verseny kiállítása és zsűrizése Tapolcán, a Business Days konferencián történt, ahol több, mint 300 látogató, FMCG szakmai döntéshozó tekintette meg a benevezett POP eszközöket és 77 fő értékelte is a pályamunkákat.
A 4 kategória – kis méretű, nem tartós, nem tartós installáció, tartós – közül általában a klasszikus displayeket felvonultató, nem tartós csoportba érkezik a legtöbb nevezés. Idén megszakadt ez a hagyomány és a „kis méretű” kategória dupla meglepetést hozott. Nemcsak a legtöbb nevezés érkezett ide, de a magyar POPAI Awards 10 éves történetében először az Év Displaye elismerés is ebből a kategóriából került ki. A legtöbb pontot ugyanis a Coca-Cola HBC „Rézangyal prémium pultdisplay család” nevezése kapta, így a „kis kategória” győztese és az Év Displaye is lett. A Coca-Cola csapata összesen 5 trófeát kapott, így idén a legtöbb nevezéssel és helyezéssel büszkélkedhet.
A trófeákat és okleveleket Csiby Ágnes és Kátai Ildikó, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke, és főtitkára adta át a helyezetteknek. Gratulálunk!
Az eseményről részletes beszámoló a Trade magazin 2019/12-01. számában olvasható.
A helyezettek listája:
POPAI Awards Magyarország 2019
„Nem tartós” kategória
- Zewa mosógép display – Essity Hungary Kft. – Dion Hungary Kft.
- Baby Dove papír display – Unilever Magyarország Kft.
III. Serpenyős kombi- display – Artmatch Hungária Kft.
„Nem tartós installáció” kategória
- Monster Mango Loco raklap dekor – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
- Coca-Cola X-mas raklap dekor – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
III. Tomi mosógél raklap dekor – POS Services Kft. – Henkel Magyarország Kft
„Tartós” kategória
- Perfect Mix display – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
- Soproni Óvatos Duhaj display – Heineken Hungária Sörgyárak Zrt.
III. Starbucks display – Nestlé Hungária Kft
„Kis méretű” kategória
Év Displaye és I. helyezett Rézangyal prémium pultdisplay család – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
- Coke Energy világító pultdisplay – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
III. Félix polckommunikáció – POS Services Kft. – Nestlé Hungária Kft
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >