Poli-Farbe: nagy dobás Nagy Lacival
A Poli-Farbe festékgyár új kampányában Nagy László válogatott kézilabdázó demonstrálja, milyen könnyű a falfestés a Poli-Farbe Platinummal. Az egyrétegű festékcsalád nyolc új színárnyalattal bővült az idei olimpiai évre.
A kampány gerincét alkotó reklámfilmben Nagy László válogatott kézilabdázó emberfeletti felkészülése áll szemben a Poli-Farbe Platinum használatának könnyedségével. A Kastner & Partners reklámügynökség által megálmodott, és elkészített szpotban a humoros kontrasztot a sportolókat felvonultató filmek heroikussága, illetve az otthonszépítés öröme teremti meg. Nagy Laci nemcsak népszerűsége és magával ragadó személyisége miatt lett a film főszereplője, hanem a kézilabdázó és a kétkezi munka között könnyen megteremthető kapcsolat miatt is: a filmben magától értetődően a labdát cseréli le festőhengerre.
A reklámfilm megtekinthető az alábbi linken:
A Poli-Farbe küldetése, hogy megváltoztassa az emberek előítéletét a falfestéssel szemben, hiszen a Poli-Farbe Platinum segítségével sokkal könnyebb a falakat lefesteni, mint ahogy erre a fogyasztók általánosságban gondolnak. A Poli-Farbe Platinum egyrétegű beltéri falfesték nem csak illatosított, de egy rétegben fed, gyorsan szárad, használata csepegésmentes, így nem igényel különösebb előkészületet vagy nagyobb utólagos takarítást a festés.
A Poli-Farbe Magyarország egyik meghatározó festékgyára nem véletlenül állt össze egy csapatba hazánk és a világ egyik legjobb kézilabdázójával. A Poli-Farbe elkötelezett támogatója a magyar élsportnak, 2013 óta a Magyar Olimpiai Bizottság arany fokozatú támogatója, illetve a Mi Iskolánk Bajnoka elnevezésű tornacsarnok felújítási program egyik támogatója. A Magyar Csapat iránti kötődés kifejezésére külön riói színkollekciót is alkotott 2016-ban a festékgyár, amely a Poli-Farbe Platinum RIO nevet kapta. A nyolc új színvariáció a Poli-Farbe Platinum termékcsalád része, azonos receptúra alapján készült. Már szakkereskedésekben és barkácsáruházakban is elérhető!
A Poli-Farbe Platinum hirdetései televízióban, print, online felületeken futnak, intenzív PR és social média aktivitásokkal támogatva.
A Poli-Farbe Platinum 2016. reklámfilm alkotói:
Reklámügynökség: Kastner & Partners
Kreatív vezető: Kurucsai Csaba
Stratégiai vezető: Sajósi Tamás
Rendező: Spah Dávid
Operatőr: Spah Károly
Produkció: Pei Lofti
Art Director: Lannert Ádám
Kapcsolódó cikkeink
A PENNY legújabb kampánya a hazai élelmiszereket népszerűsíti
A PENNY egy vadonatúj kampánnyal erősíti tovább elkötelezettségét a magyar…
Tovább olvasom >Így készült Szoboszlai Dominik mekis reklámfilmje
Szoboszlai Dominik most Neked ad gólpasszt – erre a koncepcióra…
Tovább olvasom >A Marvel Universe karaktereit felvonultató limitált kiadású csomagolást dob piacra a Coca-Cola
Limitált kiadású italdobozt dob piacra a Coca-Cola, melyet új, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >