A Marvel Universe karaktereit felvonultató limitált kiadású csomagolást dob piacra a Coca-Cola
Limitált kiadású italdobozt dob piacra a Coca-Cola, melyet új, a Marvel univerzum karaktereit megjelenítő reklámfilmmel támogat meg.
Az italgyártó óriás április 8-án kezdte meg a Marvel Universe karaktereit felvonultató Coca-Cola dobozok bevezetését Észak-Amerika, Latin-Amerika, Európa, Kína, Japán és az Ázsia-Csendes-óceáni térség több mint 50 országában.
A vállalat közlése szerint a kampány egész nyáron át tart.
– Ez a legújabb együttműködés a Marvellel lehetővé teszi számunkra, hogy mindkét márka örökségét és vonzerejét kihasználva új és váratlan élményeket kínáljunk a fogyasztóknak – mondta el Islam ElDessouky, a márka globális kreatív stratégiai és tartalom igazgatója.
Új reklámfilm
A Coca-Cola x Marvel: A hősök című reklámfilmben a Marvel-univerzum több mint 30 szereplőjének – a Hangyaembertől Amerika kapitányig – egyedi illusztrációi láthatók a Coca-Cola és a Coca-Cola Zero Sugar palackokon.
A szkennelhető QR-kódok minden egyes hős vagy gonosztevő esetében kiterjesztett valóság alapú animációs élményt nyitnak meg, emellett exkluzív nyereményeket is lehet nyerni, többek között Disney Cruise nyaralást, dedikált emléktárgyakat és még sok mást – jegyezte meg a Coca-Cola.
A kampányban a márka gyűjthető digitális karaktereket, out-of-home tartalmakat és exkluzív ajándéktárgyakat is kínál a CokeStore.com oldalon.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fanta minőségügy: kettős minőség és jogszabályok a központban
Az elmúlt időszakban újra felszínre került a kettős termékminőség kérdése,…
Tovább olvasom >Lázár János szigorúbb jogszabályokat sürget a Fanta-botrány kapcsán
A magyar sajtóban nagy visszhangot kapott az a hír, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >