Pick-up pontokon vehetik át a zöldségeket a Giant Food vásárlói
Bevezeti pick-up szolgáltatását az amerikai Giant Food. Az online rendelt zöldségeket és gyümölcsöket a rendelés napján, vagy másnap vehetik át a vásárlók a számukra megfelelő helyen és időpontban.
A szolgáltatás jelenleg csupán két boltban elérhető, ám a tervek szerint év végéig 100 üzletben szeretnék bevezetni Washington D.C.-ben, Marylandben, Virginiában és Delaware-ben.
Kapcsolódó cikkeink
Növekszik a Billa online üzlete Ausztriában
Csak az elmúlt három évben 50%-kal bővült a Billa online…
Tovább olvasom >Személyesen vagy online?
Az elmúlt években a koronavírus számos országban, így hazánkban is…
Tovább olvasom >A siker kulcsa 2023-ban a kategória- és csatornaszintű elemzés lehet
A fogyasztók spórolási technikái, az online csatorna választásának motivációi, de…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >