Piacteret indított a Tesco az Egyesült Királyságban
Online piacteret indított a brit Tesco, ahol a vásárlók élelmiszerbeszerzéskor több ezer harmadik fél által kínált termék közül válogathatnak.
A szupermarket szerint a piactér bevezetésével a Tesco.com-on a vásárlók is mindent, amire csak szükségük van, egy helyen megtalálnak.
A piactér a The Grocer beszámolója szerint 9000 barkács-, kerti-, háztartási cikket, állatápolási terméket és játékot tartalmazó választékkal indult, melyet 17 eladó – köztük a Diageo, a Silentnight, a Tefal, a Tommee Tippee és az Online Home Shop – kínál.
Míg a harmadik fél által kínált termékek online és az alkalmazásban is a Tesco élelmiszertermékei mellett kerülnek feltüntetésre, a vásárlók által megrendelt árukat közvetlenül a beszállító szállítja majd.
Peter Filcek, a piactér igazgatója az online kínálat bővítése kapcsán elmondta, hogy ezzel a Tesco-ban való vásárlás a vásárlók számára még kényelmesebbé és kifizetődőbbé válik, hiszen minden vásárlás után Clubcard pontokat gyűjthetnek.
– Minden alkalmat megragadunk a vásárlási élményt javítására és az új piactér ugyanazt a kiváló minőséget és értéket kínálja, amit a vásárlók a Tescótól várnak, csak egy még nagyobb, válogatott partnerek által kínált választékban.
A vállalat a tervek szerint az elkövetkező hónapokban tovább bővíti a márka- és termékválasztékát.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >A Kellogg’s-szal együttműködve kínál ingyenes reggelit a Morrisons
A Morrisons a Kellogg’s-szal együttműködve ingyenes reggeliző klubot indított kávézóiban…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >