Partnerségre lépett a Pernod Ricard és az Ojo de Tigre Mezcal
Együttműködésre lépett a Pernod Ricard és a prémium mezcal márka, az Ojo de Tigre, aminek révén a szeszes italokat gyártó cég megerősítheti pozícióit a mezcalpiacon. A vállalat a kategóriában 2017-ben lépett először piacra, amikor is többségi részesedést szerzett a Del Maguey Single Village Mezcalban.
Az Ojo de Tigre kézműves mezcal, amely ősi tradíciók szerint készül – fenntartható termelésből származó agavéből. Az Ojo de Tigre az együttműködéstől azt várja, hogy a mezcal egyre több fogyasztót vonz majd, és az ital egyre szélesebb körben népszerűvé válik.
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Nagy gin-bumm a bár körül!
Nem halkuló sikertörténet a giné: forgalma és népszerűsége folyamatosan erősödik…
Tovább olvasom >Bártrendek és koktéldivatok
A hazai bárok világa rengeteget fejlődött az elmúlt néhány évben,…
Tovább olvasom >Fejezetek az italok nagykönyvéből
Szinte minden italfajta piacának elemzésében mantraként ismételjük a termékfejlesztést befolyásoló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megérkezett a valaha volt leggyengédebb Milka (x)
Megújult a dizájn, a csomagolás és a receptúra. A Milka…
Tovább olvasom >Nemcsak a szomjúság kínozza a holland gyümölcsösöket
A vízhiány mellett a hőhullámok és az erős napfény is…
Tovább olvasom >A Tesco önkiszolgáló pénztárakra cseréli a hagyományos kasszákat
A Tesco számos nagyobb üzletéből kivonja a személyzettel rendelkező pénztárak…
Tovább olvasom >