Pálinka, blended

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 04. 10. 10:12

A Coca-Cola HBC Magyarország 2017-ben vásárolta meg a Rézangyal márkát, amelyet most egy magasabb kategória felé irányítanak. Megváltozik a termék csomagolása, valamint a termékportfóliót is racionalizálják. A márka több mint tizenöt különböző itallal van jelen a piacon. A pálinkaház egyediségében az is közrejátszik, hogy kiküszöbölte az adott évi gyümölcstermésből eredő különbségeket – méghozzá házasítás technológiájával, így a piacon talán egyedülállóként tud állandó magas minőséget biztosítani. A Rézangyal a legjobb minőségű, azonos gyümölcsökből készült pálinkákat vásárolja meg neves termelőktől, hogy az eltérő karakterekkel rendelkező, vagy akár eltérő eljárással készült pálinkák értékeit házasítsa a blendmester.

Vajda Márton
prémium alkohol
portfólió vezető
Coca-Cola HBC
Magyarország

A legaktuálisabb fogyasztói igényekre reagálunk, ami tükröződik az egyedülálló eljárással készített italaink ízvilágában, a megújult csomagolásban és a vendéglátóhelyek számára kínált minőségi marketinganyagokban és fogyasztói aktivitásokban is. Célunk, hogy a prémium szegmenst meghódítva továbbfejlesszük a hazai pálinkakultúrát – mondta Vajda Márton, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. prémium alkohol portfólió vezetője. //


Kapcsolódó cikkeink