Pálinka, blended
A Coca-Cola HBC Magyarország 2017-ben vásárolta meg a Rézangyal márkát, amelyet most egy magasabb kategória felé irányítanak. Megváltozik a termék csomagolása, valamint a termékportfóliót is racionalizálják. A márka több mint tizenöt különböző itallal van jelen a piacon. A pálinkaház egyediségében az is közrejátszik, hogy kiküszöbölte az adott évi gyümölcstermésből eredő különbségeket – méghozzá házasítás technológiájával, így a piacon talán egyedülállóként tud állandó magas minőséget biztosítani. A Rézangyal a legjobb minőségű, azonos gyümölcsökből készült pálinkákat vásárolja meg neves termelőktől, hogy az eltérő karakterekkel rendelkező, vagy akár eltérő eljárással készült pálinkák értékeit házasítsa a blendmester.

Vajda Márton
prémium alkohol
portfólió vezető
Coca-Cola HBC
Magyarország
A legaktuálisabb fogyasztói igényekre reagálunk, ami tükröződik az egyedülálló eljárással készített italaink ízvilágában, a megújult csomagolásban és a vendéglátóhelyek számára kínált minőségi marketinganyagokban és fogyasztói aktivitásokban is. Célunk, hogy a prémium szegmenst meghódítva továbbfejlesszük a hazai pálinkakultúrát – mondta Vajda Márton, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. prémium alkohol portfólió vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
AM: a legjobb pálinkákat díjazták
Minden országnak megvan a maga szeszesitala, gyümölcspárlatot bárhol előállíthatnak, pálinkát…
Tovább olvasom >Tartós installációs az Év Displaye 2023
Nagy érdeklődés övezte a POPAI és a Trade Marketing Klub…
Tovább olvasom >Kávézásunk adatok tükrében
A teljes magyar kávépiac csaknem 200 milliárd forintos – tudtuk…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legcoolabb találmány a strandkompatibilis rántotthús óta – A nap videója
A Coolest cooler egészen biztosan a hűtőtáskák svájci bicskája: ugyanúgy…
Tovább olvasom >