Reggelikultúra
A közelmúltban bejelentett együttműködés keretében a budapesti Budapart Piknikségben tartott közös sajtóeseményt a Coca-Cola HBC Magyarország által kizárólagosan forgalmazott prémium olasz kávémárka, a Caffè Vergnano és a Félegyházi Családi Pékség.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A két cégnek nagy fejlődési potenciált jelent a 280 milliárd forint értékű hazai sütőiparpiac, melyen most a két vállalat együtt népszerűsíti a reggelikultúrát.
A Coca-Cola HBC Magyarország 2022 januárja óta forgalmazza Magyarországon a Caffè Vergnano prémium olasz kávétermékeit mára mintegy 500 vendéglátóegységben országszerte. Az idén 25 éves Félegyházi Családi Pékség jelenleg több mint 1400 főnek biztosít munkát, 90 saját üzlettel rendelkezik, 400 partnerét – köztük kiskereskedelmi láncokat, közétkeztetési vállalkozásokat és a Magyar Honvédséget – látja el naponta friss pékáruval. //
Kapcsolódó cikkeink
Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Eventrend – megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa – kutatás és elemzés
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Franciaországot 100 millió külföldi turista kereste fel tavaly
Franciaország 100 millió külföldi látogatót fogadott 2024-ben, a párizsi olimpiai…
Tovább olvasom >