Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év Displaye” címet a 2010 óta évente megrendezésre kerülő magyar POPAI Awards POP versenysorozatban. Hét kategóriában összesen 21 helyezett vehette át a trófeát és az oklevelet az ünnepélyes díjkiosztón.
A 15 éves hagyományra visszatekintő magyar POPAI Awards POP versenyek történetében kiemelkedő volt az idei év. Nagy számban érkeztek pályamunkák Tapolcára, a Trade magazin Business Days konferencia 5 napjára, ahol szeptember 23–27. között tekinthették meg és zsűrizhették az érdeklődők a benevezett vásárláshelyi eszközöket. Idén a nagy méretű installációk és a Futball EB tematika dominálta a zsúfolásig megtelt termet. Közel 200-an zsűrizték, és majd háromszor ennyien tekintették meg a nevezéseket, ami rekord a verseny történetében.
Díjazottak
A verseny történetében harmadszor (2018, 2023) történt meg, hogy az Év Displaye címet elnyert, legtöbb szavazatot kapott pályamunka a „Tartós installáció” kategória első helyezettje lett. Érdekesség, hogy csakúgy, mint tavaly és 5 évvel ezelőtt, ez a győztes display is a Coca-Cola HBC nevezése volt. A „Coke Creations Oreo display” mind az „Eredetiség és innováció”, mind az „Összhatás és hatékonyság” szempontból a legmagasabb pontszámot kapta.
A displayt egy új, limitált, csokis, Oreo keksz ízesítésű, aludobozos Coca-Cola termék bevezetésének támogatására tervezték. A dinamikus alak, a világítással kiemelt Oreo keksz részek kialakításának célja a célközönség figyelmének megragadása és a különleges ízvilág kihangsúlyozása volt. Egyedi fekete-fehér szín és formavilág, a kampányhoz köthető dekorelemek és a digitális kijelzőn futó reklámfilm tette még különlegesebbé ezt a megjelenést.
Néhány kategóriában, így a legtöbb nevezéssel rendelkező „Nem tartós normál” szekcióban is több osztott helyezés hirdettek.
A Coca-Cola HBC Magyarország csapata összesen 6 díjat vitt haza. Az Unilever 4, a Peaktime/POS Services és a PICK 3, a DS Smith 2, a Digitálisreklám, Sole-Mizo, POS Solutions pedig 1 trófeát nyert el. Többen a megrendelővel vagy a gyártóval közösen vették át az elismerést, így a 3P Solutions és a Promission 4, a Displaygyár 3, a Hell, a SPAR és a Trusted Implementation 2, az Ati-Dekor, Coty, Heineken, MediLine, SilverLine pedig 1 trófeával lettek gazdagabbak.
A kategória első helyezettek képviselhetik hazánkat a POP világbajnoki Shop! POPAI Global Awards nemzetközi versenyen, ahova kizárólag a nemzeti versenyek győztesei nevezhetnek.
Világszínvonalban a magyar kreativitás
Ünnepélyes keretek között átadták a tavalyi magyar Év Displaye 2023 győztesének a Shop! POPAI Global Awards nemzetek viadalán elnyert világbajnoki trófeáját, a „POP Oscarjaként” is számon tartott arany felkiáltójelet is. A Coke Creations 2 raklapos display nevezésért járó díj a tervező és gyártó Trusted Implementation és a megbízó Coca-Cola HBC kreatív együttműködését dicséri.
„Tartós installáció” kategória
„Tartós normál” kategória
„Nem tartós normál” kategória
„Nem tartós installáció” kategória
„Kis méretű” kategória
„Kampány” kategória
„Digitális” kategória
Minden résztvevőnek és díjazottnak itt is gratulálunk!
Kapcsolódó cikkeink
Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Mit várhatunk Trump első napjai után?
Trump elnök első hivatali napja összhangban állt kampányígéreteivel, és több,…
Tovább olvasom >A Fanta és az Xbox együttműködése színt hoz a szürke hétköznapokba
A Fanta és az Xbox január 20-án jelentette be stratégiai…
Tovább olvasom >Generali kutatás: A magyarok csupán tizede gondolja azt, hogy fantasztikus év lesz 2025
Nemzetközi háborús konfliktus kiterjedésétől kevésbé, az infláció és az árak…
Tovább olvasom >