Bemutatta első fenntarthatósági jelentését a Budapesti Értéktőzsde

Bemutatta első fenntarthatósági jelentését a Budapesti Értéktőzsde

Bemutatta első, a 2022-es évre vonatkozó fenntarthatósági jelentését a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) – közölte a tőzsde az MTI-vel szerdán. A tőzsde piaci pozíciója a fenntarthatósági törekvéseket tekintve is speciális, hiszen amellett, hogy...

Tovább olvasom

Új automatizált raktárat épít a Florin Zrt. Szegeden

Uniós támogatással, mintegy 1,6 milliárd forintos beruházással fejleszti logisztikai rendszerét, új automatizált raktárat épít a fertőtlenítő- és tisztítószereket, valamint kozmetikai termékeket gyártó Florin Zrt. Barta Attila cégvezető a beruházás szerdai...

Tovább olvasom

Nagy Márton: az online árfigyelő rendszer és a kötelező akciózás elősegíti, hogy az év végére egyszámjegyűre csökkenjen az infláció

A nemzetközi példák azt mutatják, hogy az online árfigyelő rendszer – ahogy a kötelező akciózás is – hozzájárul a kiskereskedelmi szektorban a piaci verseny fokozásához, összességében pedig elősegíti, hogy az...

Tovább olvasom

NATARA Cuvée pezsgőcsalád

Megérkezett a Royalsekt Pezsgőpincészet legújabb pezsgőmárkája, a NATARA, melyből a Cuvée pezsgőcsalád termékei áprilistól már kereskedelmi forgalomban is elérhetőek! És hogy milyen tételek érhetőek el, és mik jellemzik őket a...

Tovább olvasom

AI-alapú salátabárokat nyit a Schnuck Markets

A St. Louis-i székhelyű Schnucks Markets mesterséges intelligenciával működő salátabárokat nyit 22 Missouri és Illinois állambeli üzletében – derült ki a Picadeli, intelligens salátabárokat gyártó élelmiszer-technológiai vállalat bejelentéséből. A svédországi...

Tovább olvasom

Sprÿng márkanév alatt kínál az Ÿnsect lisztbogárlárva-alapú állateledel alapanyagokat

A lisztbogárlárva-alapú tápok gyártója, a Ÿnsect új összetevő márkát indított a kisállateledel-gyártók számára. A Sprÿng márka lisztbogár-lárva (Tenebrio molitor) felhasználásával előállított, száraz és nedves állateledelekbe „könnyen beépíthető, semleges ízű, szagtalan...

Tovább olvasom

A Lidl szeretné, ha más szupermarketek is vonzóbbá tennék a gyerekek számára a gyümölcsöt és a zöldséget

A Lidl felszólította a brit szupermarketeket a gyümölcsök és zöldségek csomagolásának oly módon történő megváltoztatására, hogy azok vonzóbbak legyenek a gyerekek számára. A diszkontlánc Oaklands Funsize termékcsaládjának sikerét követően tett...

Tovább olvasom

A WHO ellenjavallja a cukormentes édesítőszerek használatát

Az Egészségügyi Világszervezet május 15-én új iránymutatást tett közzé, amely nem javallja a nem cukor alapú édesítőszerek használatát testsúlykontroll, illetve a nem fertőző betegségek kockázatának csökkentése céljából. A genfi székhelyű...

Tovább olvasom

Felülvizsgálja a nyerstej alapár-prognózisát a Tej Terméktanács a GVH javaslatai alapján

Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács felülvizsgálja a nyerstej árát meghatározó árprognózis módszertanát – erről állapodtak meg a tejpiaci szakmaközi szervezet és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vezetői. A versenyhivatal szerdai közleménye...

Tovább olvasom

Magyar borok a kóstolópohárban

Egy-egy borverseny megmérettetés borász-borász között, igazodási pont a borfogyasztók számára, egyúttal közösség-összetartó szerepe is van – fogalmazott Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkára Budapesten, a 42. Országos...

Tovább olvasom

Merülj el a pillanatban! – A nap videója

Fejet hajt a tradíciók előtt, mégis elrugaszkodik a megszokott reklámoktól a Gösser új kampánya. A sörmárka kommunikációjának koncepciója az, hogy a fogyasztót arra készteti, tartson bátran szünetet, adja át magát...

Tovább olvasom

Jelly Belly sörök és koktélok – A nap képe

A világ legizgalmasabb interaktív játéka a Jelly Bean-kóstolás. Millió féle ízben készítik őket, még olyanokban is, mint a Harry Potter mindenízű drazséi. A Jelly Belly cukorkák között is különlegességszámba ment,...

Tovább olvasom

GKID-Mastercard: turbulens időszakban a hazai e-kereskedelem – videókkal!

Kihívásokkal teli év után, 9,9%-os éves növekedést követően 1323 milliárd forintos forgalommal zárt 2022-ben a belföldi online kiskereskedelem. A 2020-21-es kiemelkedő évek után – igazodva a nemzetközi trendekhez – 2022-ben...

Tovább olvasom

Tavaly jelentősen növelte forgalmát a 25 éves Dél-100 – videóval!

Az elmúlt évben jelentősen növelte mind a forgalmát, mind az adózott eredményét a 2023-ban 25 éves fennállását ünneplő Dél-100 Kft. A zárt franchise hálózatokat üzemeltető és kiszolgáló cégnek két, GoodsMarket...

Tovább olvasom

Október közepén lesz a 81. OMÉK Budapesten

Október 20. és 22. között rendezi meg immár 81. alkalommal az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítást és Vásárt (OMÉK) az agrártárca az Agrármarketing Centrummal (AMC) közösen a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban...

Tovább olvasom

Június 30-ig lehet jelentkezni a HoReCa Hősök versenyre

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event Tagozata és a Trade magazin által 2021-ben alapított HoReCa Hősök verseny június 30-ig várja a nevezni és nyerni vágyókat!   Tíz kategóriában...

Tovább olvasom

Legnagyobb ellenségünk Dr. Google – Dr. Zacher Gábor orvos a FutureTalks podcastban.

Szorongásainkat különböző függőségekkel küzdjük le, ma már nem csak a drog, hanem a virtuális világtól vagy a sorozatoktól való függőség is jelenthet problémát. Járványszorongás, háborús szorongás, klímaszorongás, megélhetési szorongás- még...

Tovább olvasom

EuroShop 2023 – világtalálkozó képekben

                           ...

Tovább olvasom

Az infláció letöréséről egyeztetett a GVH élelmiszeripari és kereskedelmi szakmai szervezetekkel

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) egyeztetést tartott hét élelmiszeripari és kereskedelmi szakmai szervezet, illetve az Agrárminisztérium képviselőivel a múlt héten közzétett, infláció csökkentését célzó javaslatairól – tájékoztatta a versenyhatóság az MTI-t...

Tovább olvasom

Idén több mint 10 ezer kilogramm száraz táppal segítették a menhelyi állatokat a SPAR vásárlói

Hagyományt teremtve immár harmadik alkalommal indította el a SPAR Magyarország az Országos Állatvédőrség Alapítvánnyal közösen a „Mancs a bajban!” elnevezésű nagyszabású, kétnapos állateledel-gyűjtő kampányát. A gyűjtés harmincöt helyszínén, az ország...

Tovább olvasom

K&H: több 10 ezer forinttal nőttek a magyarok havi megélhetési költsége

A havi megélhetési kiadások jóval nagyobb mértékben nőttek a bevételeknél – derül ki a K&H biztos jövő felméréséből, amely a 30-59 éves korosztály helyzetét vizsgálta. A válaszadók 92 százaléka havonta átlagosan...

Tovább olvasom

Az ALDI negyedszer is megkapta a „Megbízható Munkaadó” díjat

Az ALDI Magyarország humánerőforrás tevékenységével 2017 óta immár negyedik alkalommal érdemelte ki a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) elismerését, a „Megbízható Munkaadó 2023/2024“ kitüntető címet. Ezt a díjat a...

Tovább olvasom

Rekordot döntött a Lidl, méghozzá a jótékonyság területén

Minden eddiginél többet, összesen több mint 3 milliárd forint értékben adományozott élelmiszereket és egyéb nem élelmiszer jellegű termékeket a Lidl, ami a hazai diszkontláncok közül messze a legmagasabb. A vállalat...

Tovább olvasom

Akár egész Ázsiában forgalmazhatják majd a Brilliance termékeit

Két hónapos út után megérkezett a Brilliance Tisztítószer Gyártó Kft. első hajószállítmánya Vietnamba, az öko tisztítószereket gyártó magyar cég termékeit pedig már forgalomba is hozták a 100 milliós lakosságú országban....

Tovább olvasom

A Procter&Gamble Magyarország idén új, faültető programot indít

A Procter&Gamble Magyarország az elmúlt két évben több mint 20 000 fát ültetett Magyarországon a MyForest Közösségi Erdőkért Alapítvánnyal együttműködve. A vállalat idén új programot indít: ’Ültessünk jobb levegőt, tanítsuk...

Tovább olvasom

Lélekmelengető eredmény az Élelmiszerbank hétvégi jótékonysági akcióján a Tescóval és az Aldival

95 075 kiló adományt adtak össze a vásárlók a Magyar Élelmiszerbank Egyesület országos tartósélelmiszer-gyűjtő akciójában a hétvégén. A Tesco és az Aldi összesen 200 áruházában megvalósuló, kétnapos kampány minden egyes...

Tovább olvasom

BKIK: Milliós kedvezményeket kaphatnak a cégek a megváltozott munkaképességűek foglalkoztatásáért

Több mint száz budapesti vállalat vette igénybe eddig a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) egy évvel ezelőtt elindított speciális tanácsadását, amelynek célja, hogy segítse a cégeket a megváltozott munkaképességű emberek...

Tovább olvasom

Le Petit Marseillais organikus őszibarack & organikus nektarin tusfürdő

Megérkeztek Dél-Franciaország legjobbjai, hogy az egyszerű tusolást egy illatos utazássá varázsolják. A Le Petit Marseillais tusfürdők mesés illatával nem lehet betelni. Organikus termesztésből származó gyümölcskivonat-tartalmukkal hidratálják és táplálják a bőrt....

Tovább olvasom

Ivóvíz cserebere pont indul Ukrajnába a The Coca-Cola Foundation támogatásával

A Hulladékmentes Tisza programot a Tiszai PET Kupa, az Országos Vízügyi Főigazgatóság hozta létre a The Coca-Cola Foundation – a The Coca-Cola Company globális alapítványának támogatásával 2019-ben a folyó műanyaghulladéktól való megtisztításának céljával. A...

Tovább olvasom

Nem állhat le az élelmiszeripar fejlesztése a NAK alelnöke szerint

A belföldi élelmiszeripar fejlesztése az évtizedek óta nem látott nehézségek ellenére sem állhat le – mondta a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) élelmiszeriparért felelős országos alelnöke a Magyar Közgazdasági Társaság mezőgazdasági és...

Tovább olvasom
Oldal