Piroska Vegyes gyümölcsnektár 0,75 l 50% (körte-alma, meggy-alma, őszibarack-narancs, sárgabarack-alma-sárgarépa)

Piroska Vegyes gyümölcsnektár 0,75 l 50% (körte-alma, meggy-alma, őszibarack-narancs, sárgabarack-alma-sárgarépa)

A nektár 50% gyümölcstartalommal rendelkezik, tartósítószert és szinezéket nem tartalmaz. Emellett C-vitaminnal dúsított és rostokban gazdag. Praktikus csomagolásban (egyutas 0,75 l-es üvegben) kerül forgalomba, 6-os zsugorfóliában, 2 év eltarthatósággal. Bevezetés...

Tovább olvasom

Tibi – Macskafogó: Csapj le a tibire, és nyerj…

A Tibi csoki különleges promóciós termékeivel most a fogyasztók azonnal, vagy a csomagolásokat összegyűjtve sorolás útján is megnyerhetik a különféle macskafogós ajándéktárgyakat. Kiszerelés: 100 gr, 20 db/karton, 270 karton/raklap. Bevezetés...

Tovább olvasom

Disney epres-joghurtos és tejes-karamellás ízű szaloncukrok

A Bonbonetti új szaloncukorral szeretné szebbé tenni a gyermekek karácsonyi ünnepét. Az új termék a népszerű Disney figurákkal díszített csomagolásban kapható kétféle ízben: epres-joghurtos és tejes-karamellás kivitelben. Kiszerelés: 400 gr...

Tovább olvasom

Disney Adventi kalendárium és Disney Bögrés csomag

Kedvelt Disney mesefigurákkal készült Adventi kalendáriumot és bögrés ajándékcsomagot állítottunk össze. Mindkét termék a mikulás- és karácsonyi ünnepek ajándékait gazdagítja nemcsak a gyerekek számára. Kalendárium kiszerelése: 50 gr, 36 db/karton....

Tovább olvasom

Tibi csoki – Különleges kiadás

A Tibi csoki két különleges ízzel jelenik meg a karácsonyi szezonban (korlátozott mennyiségben). A rum ízű diós krémmel töltött étcsokoládé, valamint a narancs-szegfűszeg ízű krémmel töltött tejcsokoládé a meghitt ünnepek...

Tovább olvasom

Új displayek a Tchibo instant specialitásoknak

A Tchibo instant specialitásainak kihelyezésére szolgáló display rendkívül látványos megjelenést garantál a termékek számára. Nagy előnye, hogy a termékek gyűjtőkartonban kerülnek a display polcaira, így a kihelyezés nem annyira időigényes....

Tovább olvasom

Zewa háztartási törlőkendők

A praktikus Zewa Jumbo óriásguriga könnyen kezelhető, hiszen középről, akár egy kézzel is könnyen téphető! A gazdaságos, 3 tekercses Zewa Plus háztartási törlőkendő ötvözi a jól ismert Zewa-minőséget a kedvező...

Tovább olvasom

Pom Bär Sonkás-Sajtos

A friss Pom Bär burgonyasnack mackók először sonkafürdőt vesznek, majd a sajtmalomban finom sajtpor szóródik rájuk, aztán gyorsan a tasakba szaladnak, hogy megőrizzék frissességüket. Most csak természetes aromával! Ügynökség: Post...

Tovább olvasom

Szemrevaló Kaiser-termékek

Megújultak a Kaiser-termékek csomagolásai, amelyeket most egy promóciós reklámkampánnyal népszerűsít a cég.Ügynökség: Promo Reklámügynökség Kft. Megrendelő: Kaiser Food Termék: Kaiser Megjelenések: Tv2, Viasat 3, Spektrum, Hallmark Időszak: 2007. szeptember 3–30....

Tovább olvasom

Több, mint Téliszalámi

Végigtekintve történelmünkön, cseppet sem meglepő, hogy a magyar élelmiszeripar egyik világszintű emblémája eredetét tekintve „multikulturális”: a PICK márka egy cseh–morva származású terménykereskedő családnevét rejti magában. És, tehetjük hozzá, a téliszalámi...

Tovább olvasom

Master Good – A jóízű egészség

A Mas­ter Good cég­cso­port Északke­let-Ma­gyar­or­szág te­rü­le­tén mű­kö­dik, in­teg­rált ta­kar­mány-ter­mel­te­tés­sel, ba­rom­fi­te­nyész­tés­sel, kel­te­tés­sel, bro­jler­hí­zlalás­sal és -fel­dol­go­zás­sal fog­lal­ko­zik. A cég­cso­port 100%-ban a Bá­rány csa­lád tu­laj­do­ná­ban van.A Mas­ter Good cég­cso­port Északkelet-Ma­gyar­ország te­rü­le­tén mű­kö­dik, in­teg­rált...

Tovább olvasom

Golfbajnokság üzletembereknek

Hét évvel ezelőtt született meg a gondolat, hogy lehetne egy olyan golfbajnokságot rendezni, ahova az üzleti élet prominens képviselői lennének meghívva. A rendezvény célja, hogy a cégvezetők, cégtulajdonosok kötöttségek nélkül...

Tovább olvasom

Minden út a növekedéshez vezet

Célegyenesben a készülődés az Anugára. Október 13–17. között 160 ezer látogatót várnak a kölni vásárközpontba. Az idei legnagyobb európai élelmiszer-szakvásáron 100 ország 6000-nél több kiállítója mutatja be kínálatát. A szakmában...

Tovább olvasom

Nestlé jégkrém gyerekeknek – esettanulmány (3. rész)

„Ismeretek a fogyasztókról 2007”. Ezzel a címmel rendezett konferenciát a piackutatók világszervezete, az Esomar Milánóban, májusban. A tizenhat előadásból mindössze kettő szólt a közép- és kelet-európai tapasztalatokról. Előző számunkban az...

Tovább olvasom

Hazai láncok előnyben a kínai harcmezőn

Miért sikeresek a kínai tulajdonban lévő boltláncok a nemzetközi vállalatokkal vívott csata második frontvonalában? Erre a kérdésre adott választ Glen Murphy, a Nielsen kínai vállalatának igazgatója a CIES sanghaji világkonferenciáján...

Tovább olvasom

Cseng Jun úr Wuhan városában

– A kínai menedzserek pontosan tudják, hogy csak a vevők lehető legjobb kiszolgálásával nyerhetnek. Általában a vásárlást végző nők elvárásaira fokuszálnak – je­gyez­te meg Glen Murphy. – Ugyanakkor számos helyzeti...

Tovább olvasom

Márkás fogkrém a falusi fürdőszobában

– Hogyan kutatják a piacot a világ legnépesebb, 1,3 milliárd lakosú országában? A Trade magazin kérdésére Glen Murphy (42 éves) válaszol, a Nielsen kínai vállalatának új-zélandi igazgatója. A Nielsennél dolgozik...

Tovább olvasom

CIES ELLÁTÁSI LÁNC KONFERENCIA 2007

A holnap ellátási lánca: Hatékony & Átlátható & Fenntartható 2007. október 11–12. – Prága, Csehország, www.ciessuplychain.comA CIES 2007. évi Ellátási Lánc Konferenciája a kiskereskedelmi ellátási láncban és logisztikában dolgozó vezetők...

Tovább olvasom

Outlet Center épül Polgáron

Négymilliárd forintos beruházással bevásárlóközpont épül Polgáron az M3-as autópálya közvetlen közelében. Az M3 Outlet Center a Strabag Zrt. kivitelezésében áprilisban készül el; az ott létesülő üzletek bérbe adásával a GVA...

Tovább olvasom

Reálbérek emelését szeretné elérni a legnagyobb hazai szakszervezet

A munkáltatói oldal képviselői szerint bizonyos szektorokban nem lehet érvényesíteni a több évre előre elfogadott szakképzett kereseti minimum jövő évi mértékét. Az MSZOSZ nem fogadja el a további reálbér csökkenést,...

Tovább olvasom

A Mattel vezetője elismerte nem a kínaiak hibáztak

A játékok többségét a Mattel tervezési hibája miatti kellett visszahívni. A Mattel alelnöke, Thomas Debrowski teljes felelősséget vállalt a visszahívásokért, egyben elnézést kért Kínától, amiért amiért tévesen az ázsiai ország...

Tovább olvasom

Márciustól eltűnnek az egy- és kétforintos érmék

A kis értéket képviselő fizetőeszközök előállítási költsége magas, kivonásukkal pénzt takarít meg az állam. Elviekben a kerekítésből származó károk és előnyök elhanyagolhatók, a termelők és kereskedők árazási magatartása a legtöbb...

Tovább olvasom

A Coop támogatja a vasárnapi zárvatartást

A cég 32 ezer munkatársának túlnyomó többsége nő, akik ily módon a családjuk körében tölthetnék a vasárnapot – közölte Murányi László, a Coop Hungary Zrt. vezérigazgatója. A több mint 300...

Tovább olvasom

A belga Paul Bulcke a Nestlé új vezérigazgatója

Az 53 éves szakember 2008 áprilisában veszi majd át a az élelmiszeripari konszern irányítását. Bulcke 1979 óta dolgozik a svájci vállalatnál, és eddig többek között a karibi térségbeli, a latin-amerikai...

Tovább olvasom

Pálinka és kolbász fesztivál a Budai Várban

Az október 5-7 között megrendezésre kerülő fesztiválon a legjobb tizenöt pálinkafőzde és a tíz legkülönlegesebb kolbászkészítő mutatkozik be. A háromnapos rendezvény résztvevői megtudhatjak, hogy miből készül az igazi kolbász, milyen...

Tovább olvasom

Az alapvető élelmiszerekből is kevesebbet vásárolunk

A KSH adatai szerint az év első hét hónapjában leginkább az élelmiszertermékek vásárlása mérséklődött. A júliusi 0.4 százalékos forgalom-visszaesés megegyezik a júniusban regisztrált mértékkel, az idén csak áprilisban mért ennél...

Tovább olvasom

HostLogic fejlesztés élelmiszeripari vállalkozásoknak

Az iparág speciális igényeit kiszolgáltó ERP alapú informatikai megoldást fejlesztett ki az egyik legnagyobb hazai SAP szolgáltató, a HostLogic Kft. A hagyományosnak számító SAP funkciók mellett egyetlen informatikai megoldásban modellezi...

Tovább olvasom

Tej-árkartell Nagybritanniában

A brit versenyhivatal megállapította, hogy a négy nagy szupermarket és a tejtermelők összejátszottak egymással, hogy mesterségesen magas szinten tartsák a tejtermékek árát.  A fogyasztók becslések szerint 270 millió fonttal fizettek...

Tovább olvasom

Ismét bizonyított a György-Villa Pinot noir rosé

Két magyar ezüstérem született Svájcban, a 10. alkalommal megrendezett Mondial du Pinot Noir nemzetközi borverseny, ezek egyikét a György-Villa Kft. termékének, a György-Villa Pinot noir rosé 2006-os évjáratú borának ítéltek...

Tovább olvasom

A vásárlók leginkább az élelmiszer jó minőségére figyelnek

A GfK Hungária Étkezési szokások felmérésének 2007. évi adatai szerint kortól és nemtől függetlenül fontos a kiszemelt áruféleségek megfelelő ár-érték aránya, és a frissességet a szállítási idő lerövidülése révén biztosító...

Tovább olvasom
Oldal