13,7 százalékos forgalomnövekedés a Tesconál
Az idei első negyedév forgalombővülése lassult, a fogyasztók meghúzták a nadrágszíjat, főképp a nagy értékű termékek vásárlása, mint például a bútoroké, esett vissza.
Az árfolyamváltozásoknak
és a benzin árváltozásának
kiszűrésével a Tesco forgalombővülése a
brit piacon 3,5 százalékos volt, ez megfelelt a
vállalat előzetes várakozásainak, bár
egyes kereskedelmi szakértők 4 százalék körüli
növekedésre számítottak. A non-food
termékek értékesítése némileg
visszaesett, a teljes forgalmon belüli arányuk 20-25%
volt a május 24-én befejeződött első
negyedévben.
A brit Tescokban az élelmiszerek
átlagos inflációja 3-4 százalékos
volt, bár egyes termékek ennél jóval
nagyobb mértékben drágultak. Az üzletek
átlagos inflációja food és non-food
termékek együtt 2 százalékos volt.
A Tesco külföldi árbevétele
26,6 százalékkal bővült az első negyedévben
és ebben az euró erősödése is
közrejátszott. A valutaárfolyam változásának
kiszűrésével a külföldön elért
forgalombővülés 13,9 százalékos volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >