A mobiltelefon lesz a negyedik értékesítési csatorna
A Cisco tanulmánya szerint a mobil eszközök fontos növekedési lehetőséget jelentenek a kiskereskedelmi ágazatban, mivel új vásárlási csatornát kínálnak a fogyasztók számára.A cég e-kereskedelmi tanulmánya
azt jelzi, hogy a mobil eszközök rohamléptekben
zárkóznak fel az üzletekhez, webhelyekhez és
termékkatalógusokhoz, és egyenrangú
kiskereskedelmi értékesítési csatornává
nőtték ki magukat. A közösségi hálózatok
térnyerése és a mobil technológiák
fejlődése újraértelmezte az online felhasználói
élmény fogalmát, így a kiskereskedők
számára lehetőség nyílik arra, hogy
mobil stratégia kialakításával új
bevételi forrásokhoz jussanak. A tanulmányt a
Cisco globális stratégiai tanácsadó
részlegeként ismert Internet Business Solutions Group
(IBSG) készítette.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >