Szigorúan nyilvántartott felvásárlás

Szigorúan nyilvántartott felvásárlás

Az élelmiszeriparnak számos területe van, ahol rendszeres az igény ömlesztett alapanyagok felvásárlására, betárolására és kezelésére. Az erre szolgáló megoldás nem része a standard SAP rendszereknek, ám az igény nagyon is...

Tovább olvasom

A Vilmos… hát neki sem könnyű

1972. február 2., hajnali fél négy ——————————————– Öt férfi gumicsizmában kört formál, kezükben hordómintás, kis porcelánpohár. Ez a harmadik kör. A metsző hidegtől és pálinkától kipirultan tekintetükből összetartozás és bizalom...

Tovább olvasom

Magnum Ecuador Dark, Magnum Mayan Mystica

Két új, izgalmas, igazi Magnum íz, mely visszarepít a csokoládé őshazájába. 2008-ban bemutatott két új, különleges variánsunk: az étcsokoládé borítású (min. 62% kakaótartalom) vanília jégkrém, a Magnum Ecuador Dark, illetve...

Tovább olvasom

Carte d’Or Vanília

Ismét új taggal bővült az ínycsiklandó jégkrémjeiről méltán híres Carte d’Or Classic termékcsalád. Az új Carte d’Or Vanília jégkrém valódi madagaszkári vaníliakivonattal készül… érdemes megkóstolni! Árucsoport: jégkrém; Kiszerelés: 1000 ml,...

Tovább olvasom

STR8 Power Pro termékcsalád

Az STR8 dezodorok több lépésben ható védelmi rendszere semlegesíti a testszagot, egész napra hatékony védelmet biztosít. Ellenállhatatlan krómhatású formába csomagolva, hogy a siker ne illanjon el. Illatvariációk: Ocean wave, Sensi+,...

Tovább olvasom

Cif Sütő & Grill Tisztító spray

A Cif Sütő & Grill Tisztító spray olyan tisztítószer, amely hatékonyan távolítja el a legmakacsabb konyhai szennyeződéseket, s egyben kíméli a felületeket. A sprayportfólió bővítésével a Cif tovább erősíti „Felületi...

Tovább olvasom

Szarvasi Mozzarella light 100 g és Szarvasi Mozzarella light mini 100 g

Egyedülálló kategóriájában a magyar piacon, csökkentett zsírtartalmú „light” termék az egészséges életmódot kedvelőknek. Csak természetes összetevőket tartalmaz. Kiszerelés: tasak; Töltőtömeg: 100 g; Gyűjtőcsomag: 24 db/karton; Szavatossági idő: 21 nap; Raktározás:...

Tovább olvasom

Montice UHT tej 1,5% és 3,5% zsírtartalommal

Alpesi ízvilágú UHT tej 1 literes kiszerelésben, visszazárható kivitelben. Kényelmi termék, hiszen felbontás nélkül hűtést nem igényel, így egyszerre akár egykartonnyi mennyiség is megvásárolható belőle. A tej feldolgozása során megőrizhetők...

Tovább olvasom

Könnyű és Finom joghurtital (eper- és vegyesgyümölcs-ízű)

Kedvenc joghurtunk, a Könnyű és Finom végre iható változatban is megjelent a piacon. A régóta várt újdonság két nyári ízben, epres és vegyes gyümölcsös ízben kapható 2008. április 21-től. A...

Tovább olvasom

Danone Activia joghurtital

A Danone Activia 2008 májusától már joghurtital formában is kapható, kétféle ízben: kivi-eper és sárgabarack. Praktikus csomagolásának köszönhetően bárhová magunkkal is vihetjük. Már napi 1 Activia – a Bifidus ActiRegularisnak...

Tovább olvasom

Titano univerzális papírtörlő + ECOVER természetes növényi alapú mosogatószer-koncentrátum

Titano papírtörlő: 100% cellulóz, 2 rétegű, 66 méteres papírtörlő. ECOVER mosogatószer: növényi alapú tenzidekből előállított kamilla- és körömvirág-kivonatot tartalmazó antiallergén mosogatószer-koncentrátum 1 literes kiszerelésben. A csomag ár/érték aránya kiemelkedő, ajánlott...

Tovább olvasom

Dr. Oetker Princess Lillifee termékcsalád

A Dr. Oetker idén tavasszal egyedülálló újdonsággal, a Dr. Oetker Princess Lillifee termékcsalád bevezetésével kedveskedik a legkisebbek és szüleik számára. A tündéri köntösbe bújtatott, ízletes, gyorsan és egyszerűen elkészíthető termékek...

Tovább olvasom

Dr. Oetker Shake-Shake tejturmixok

A Dr. Oetker a Choco-Choco Forró Csokoládé sikeres bevezetése után újabb egyedülálló piaci újdonsággal jelenik meg az instant italporok piacán. A Dr. Oetker Shake-Shake tejturmix kellemesen lágy, könnyedén krémes, ízletes...

Tovább olvasom

Wilkinson Extra 3 Sensitive eldobható borotva

A 3 pengés prémium borotva extra közelséget és extra ápoltságot biztosít billenőfejének, ergonomikus nyelének és E-vitaminban gazdag krémezőcsíkjának köszönhetően. Kapható férfi és női változatban, leveles (1 db-os) és csomagos (4...

Tovább olvasom

Fűszeres Vilmos

A Fűszeres Vilmos a tradicionális Vilmos márka újszerű, modern változata. A hagyományokat megőrizve az új íz is kiváló minőségű körtepálinka felhasználásával készült, ízét az aszalt alma és a fűszerek kivonata...

Tovább olvasom

adidas Special Edition 2008 férfiillatcsalád

Az adidas évek óta speciális kiadású kozmetikumokkal ünnepli a sporteseményeket. A 2008-as európai focilázat a Special Edition termékekkel. Új frissesség, férfias illat. EDT 50 ml, after shave 50 ml, after...

Tovább olvasom

SOLE Zorba Sajtkockák fűszeres olajban

A SOLE-MiZo Zrt. a jelen kihívásainak megfelelve konyhakész változatban is kínálja görög típusú krémfehérsajtját. E termékünk specialitása, hogy az apróra vágott sajtkockák mellett zöld és fekete olajbogyót tartalmaz, amelyet fűszeres...

Tovább olvasom

Schauma Intenzív Olaj termékcsalád

A természetes makadámia olajkivonatot tartalmazó formula azonnal regenerálja a szálkásodott hajvégeket és a száraz hajnak intenzív ápolást biztosít. A Schauma intenzív olaj mélyen behatol a haj szerkezetébe, így belülről kifelé...

Tovább olvasom

Sport Meggyes 55 g/Sport szelet

Újra elérhető a kereskedelem számára a Sport márka alatt bevezetett limitált termék, amelyet a megszokott rumos-kakaós íz mellett meggydarabok tesznek teljessé. A Sport Meggyes az idei évre szóló Sport fogyasztói...

Tovább olvasom

SIÓ Prémium Vilmoskörte Nektár

SIÓ Prémium Vilmoskörte Nektár – népszerű hazai íz 50%-os gyümölcstartalommal – erősíti a SIÓ Prémium portfóliót 1 l kartondobozos kiszerelésben és az igényes vendéglátás elengedhetetlen kellékeként 0,2 l üveges kiszerelésben....

Tovább olvasom

Knorr Rafinéria

Mi lesz ma a vacsora? E kérdés sok háziasszonynak okoz fejfájást nap mint nap. A Knorr Rafinéria három új alapjával újabb receptötleteket kínál a háziasszonyoknak, amelyek közkedvelt ízük miatt kiválóan...

Tovább olvasom

AXE3

AXE3 – Keverj, hogy kavarhass! Az Axe3 lényege, hogy két különböző illatú aeroszol van egybecsomagolva, amelyeket egyszerre kell használni, így az illatok kombinációjából egy harmadik, ellenállhatatlan illat alakul ki. A...

Tovább olvasom

Kalinka Premium Vodka

Szláva 27 éves orosz fiatal, aki több mint 6 éve él Magyarországon. Remekül érzi itt magát. Videoüzenetekben számol be orosz barátainak bizonyos eseményekről, bulikról, amiket itteni barátaival tart. Az egyik...

Tovább olvasom

ECRM – a kihagyott magyar gólhelyzet

Március második hetében Budapesten tartották az ECRM ez évi élelmiszer-kereskedelmi találkozóját. Az egyedi alkalmat, amikor a kereskedők időt szánnak új beszállítókra és vételi igényekkel lépnek fel, csak 3 magyar cég...

Tovább olvasom

Márkák chartája Európa polgáraiért

Az Európai Márkaszövetség (AIM) március 31-én hozta nyilvánosságra a Márkák az Egészségért és Jólétért elnevezésű chartáját. A dokumentumot az első körben mintegy ötven FMCG-cég vezetője írta alá, ezzel is kinyilvánítva...

Tovább olvasom

Miért tartotta fontosnak cégük, hogy az elsők között írja alá az AIM chartáját?

Jack Castelein, a Friesland Hungária Zrt. vezérigazgatója:– A Friesland Foods cégcsoport elkötelezett amellett, hogy tevékenyen hozzájáruljon a fogyasztók életminőségének javításához. Ezért újabb és újabb innovatív és egészséges termékeket dobunk piacra,...

Tovább olvasom

Tíz magyar kiállító volt a SALIMÁ-n

A SALIMA tavaly ünnepelte fennállásának 25. évfordulóját. Ez idő alatt Közép- és Kelet-Európa országai számára a legnagyobb specializált árumintavásárrá vált. A SALIMA az élelmiszeripar és italgyártás terén a gyártmányok és...

Tovább olvasom

12 éves a Vinex

A Vinex Közép- és Kelet-Európában a hazai és külföldi borászat és szőlészet legnagyobb és legkomplexebb bemutatóját jelenti. Fennállásának elmúlt 12 éve alatt nagyon komoly pozíciót harcolt ki magának, amelyet évről...

Tovább olvasom

Egy év alatt 10 százalékkal nőtt az ipari termelés értékesítési ára

A KSH adatai szerint az ipar belföldi értékesítési árainak előző hónaphoz viszonyított emelkedése (0,8%) márciusban magasabb volt a februárban mért 0,5%-nál.Az ipari exportértékesítés árai az előző hónaphoz viszonyítva 0,3%-kal csökkentek,...

Tovább olvasom

Már a polcokon az új Milli probiotikus ivójoghurtok

Az eper-málna, valamint a barack-maracuja ízesítésű, 450 grammos termékek száz százalékban yoghurtból készülnek, gyümölcstartalmuk eléri a tíz százalékot.A Friesland Hungária zRt. kiemelt figyelmet fordít az egészségtudatos irányvonalba illő termékek fejlesztésére....

Tovább olvasom
Oldal