A vásárlók továbbra is a nagyméretű kiszereléseket választják
Az amerikaiak 58%-nak komoly gondot okoznak az egyre növekvő élelmiszerárak. A gyártók és kereskedők a növekvő alapanyagárakat és dráguló termelési költségeket más-más stratégiával ellensúlyozzák.
A Nielsen helyi kutatása azt
vizsgálta, hogy a vásárlók az
árcsökkentés melyik módját tartják
legszimpatikusabbnak. A felmérésből kiderült,
hogy az amerikai fogyasztók csaknem fele (47%) továbbra
is arra buzdítja a gyártókat, hogy kedvezőáru
nagy kiszereléseket forgalmazzanak. A vásárlók
alig 17%-a gondolja úgy, hogy a kisebb kiszerelés
teheti olcsóbbá a termékeket. A válaszadók
9%-a úgy stabilizálná az árakat, hogy
közben a csökkentené a kiszerelés nagyságán.
A lehetséges megoldások között szerepelt az
is, hogy a cégek gyártsanak kevésbé jó
minőségű termékeket és így kerüljék
el a további áremeléseket, de ezt a vásárlók
csupán 4%-a tartotta jó stratégiának.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >