A vásárlók továbbra is a nagyméretű kiszereléseket választják
Az amerikaiak 58%-nak komoly gondot okoznak az egyre növekvő élelmiszerárak. A gyártók és kereskedők a növekvő alapanyagárakat és dráguló termelési költségeket más-más stratégiával ellensúlyozzák.
A Nielsen helyi kutatása azt
vizsgálta, hogy a vásárlók az
árcsökkentés melyik módját tartják
legszimpatikusabbnak. A felmérésből kiderült,
hogy az amerikai fogyasztók csaknem fele (47%) továbbra
is arra buzdítja a gyártókat, hogy kedvezőáru
nagy kiszereléseket forgalmazzanak. A vásárlók
alig 17%-a gondolja úgy, hogy a kisebb kiszerelés
teheti olcsóbbá a termékeket. A válaszadók
9%-a úgy stabilizálná az árakat, hogy
közben a csökkentené a kiszerelés nagyságán.
A lehetséges megoldások között szerepelt az
is, hogy a cégek gyártsanak kevésbé jó
minőségű termékeket és így kerüljék
el a további áremeléseket, de ezt a vásárlók
csupán 4%-a tartotta jó stratégiának.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >