Domestos Koszmester

Domestos Koszmester

Otthonunk eldugott kis zugaiban a kórokozók seregei zavartalanul tenyészhettek, és tervezhették titkos koszinváziójukat. Eddig! Hiszen az új Domestos Koszmester segítségével könnyedén vehetjük fel velük a harcot.Ügynökség: Lowe GGK Megrendelő: Unilever...

Tovább olvasom

SIÓ VitaTigris Gyümölcspüré

A VitaTigris csodálatos világába kalandoznak el a gyerekek, ahol megismerhetik legújabb varázslatát: „Igazi gyümölcsből zamatos finomság! VitaTigris Gyümölcspüré, ha megéheznél, vagy csak az íze kedvéért.” És ez már nemcsak Fantáziaország,...

Tovább olvasom

Trident Splash

Történet egy fürdőnadrágban sétáló férfiról, aki, ahogy ráharap a Trident Splash Strawbery Lime rágógumira, vízzuhatagot idéz elő a buszmegállóban, eláztatva ezzel a várakozókat. Így nyer magyarázatot furcsa öltözéke, hiszen ő...

Tovább olvasom

Az okos gazdálkodás idén is aktuális

Április 18-án befejeződött az Unilever 3 hónapon átívelő nyereményjátéka, a Gazdálkodj okosan! Az eredményekről kérdeztük Carra Anitát, az Unilever kereskedelmi marketing vezetőjét, valamint a promóció koordinátorát, Fábián Csilla kereskedelmi marketing...

Tovább olvasom

Kedvelik a vevők a POP anyagokat (EuroShop, 2. rész)

Jönnek az érzelmek a bolti eladás alakításában. Akkor lojális egy vevő az üzlethez, ha lelkesítő élményeket kap a vásárlás során. Aki a vevőinek örömet ad, érdekes élményeket nyújt, az sikeresen...

Tovább olvasom

Borúra derű?

Felfokozott várakozással gyülekeztek a Trade Marketing Klub rendezvényére a résztvevők április 17-én, a BKIK szilvamagtermében. A klubdélutánon Kozák Ákos, a GfK Hungária ügyvezető igazgatója, és Turcsán Tünde, a Nielsen ügyfélkapcsolati...

Tovább olvasom

A nagy fogyás a trade marketingben

Ezzel a címmel tartjuk meg következő klubülésünket június 5-én 15 órától, a Szépkilátás Szamos cukrászda kertjében (Bp. XII., Szépkilátás u. 1.). Szezonnyitó rendezvényünket grillpartival egybekötve tartjuk, ahová szeretettel várjuk kedves...

Tovább olvasom

Göröngyös az út a vásárlóig

A forecast (előrejelzés) szerepéről és a hazai gyakorlatról hallhattak előadást azok, akik részt vettek a Karrier és Stílus Tanácsadó Kft. által szervezett április 22-i konferencián a Margitszigeti Danubius Grand Hotelben.A...

Tovább olvasom

A néma eladó

A Dunapack Papír és Csomagolóanyag Zrt. csomagolástechnikai újdonságaival ismerkedhetett meg a szakmai közönség azon a konferencián, amelyet április 16-án a margitszigeti Thermál Hotelben tartott a cég.Az előadások sorát Palotai András...

Tovább olvasom

Az egészséges öregedés titkát kutatja a Nestlé

Május 20-án nyílt meg a Nestlé első – Japánban található – kutatói egysége a Tokiói Egyetemen. Az együttműködés, mely része a Nestlé Science and Research hálózatának, különös hangsúlyt fektet az...

Tovább olvasom

Robbanás előtt a funkcionális étel és ital piac

Az Euromonitor adatai szerint a szegmens forgalma öt év alatt több mint 30%-al nő.  A funkcionális élelmiszerek piaca két éve 97 milliárd dollár nagyságú volt, de ahogyan idősödik az átlag...

Tovább olvasom

A tánc és a Törley ismét egymásra talált!

Az idei verseny kiemelt jelentőségű eseménye a világ táncéletének, hiszen a 43. Törley Nemzetközi Táncverseny elnyerte a nagy presztízsű „Grand Slam” minősítést.Az elmúlt évben megrendezett Törley Táncgála után idén megállapodás...

Tovább olvasom

Eladná háztartásigép üzletágát a General Electric

A száz éve alapított üzletágnak nagy szerepe volt abban, hogy hogy a GE közismert márkanév lett az amerikai háztartásokban. Itt gyártottak először kisméretű légkondicionálókat, centrifugás mosógépeket és grillsütőket. A 13...

Tovább olvasom

45%-al csökkent az Imperial Tobacco nyeresége

A világ negyedik legnagyobb cigaretta gyártója az első félévet 38 százalékos forgalombővüléssel, több mint 8 milliárd angol font bevétellel zárta, eközben a profit 421 millió fontról 233 millióra csökkent.A csoport...

Tovább olvasom

Értékesíti az Interfruct cash&carry láncot az SCD

Az élelmiszer és vegyiáru nagykereskedelmi társaságot a Calslane Holdings pénzügyi befektető társaság nyilvánosságra nem hozott áron vásárolta meg.Az SCD bejelentette, hogy stratégiai portfólió tisztításba kezd a vállalatcsoportnál. A társaság tovább...

Tovább olvasom

Érdeklődik a lakosság az új munkanélküliség és keresőképtelenség biztosítás iránt

A GfK Hungária Piackutató Intézet új reprezentatív felmérést készített a biztosítási piacon néhány hete újonnan megjelent biztosítási konstrukció kapcsán, mely a bérből és fizetésből élők számára nyújt védelmet munkanélküliség és...

Tovább olvasom

Magyar részvétel a Londoni Nemzetközi Bor- és Szeszesital-kiállításon

Idén 28. alkalommal rendezik meg az angol fővárosban a Londoni Nemzetközi Bor- és Szeszesital-kiállítást (The London Internaional Wine & Spirit Fair – LIWSF). A világ egyik legrangosabb borászati eseményére május...

Tovább olvasom

4,3 %-kal nőtt a Marks&Spencer-profitja

A márciussal végződő üzleti évben a várakozásoknál jobban, egymilliárd fontra emelkedett a Marks&Spencer korrigált adózott eredménye, ami évtizedes rekordnak számít.  A bevétel 5,1 százalékkal nőtt, és meghaladta a 9 milliárd...

Tovább olvasom

A D’Arcy Avenue készítheti a Kométa kreatív anyagait

A kaposvári cég zártkörű, meghívásos tenderen választotta ki azt a kreatív ügynökséget amelynek feladata feladata a hamarosan induló reklámkampány kreatívjának elkészítése lesz. A Kométa 99 Zrt a magyar piac egyik...

Tovább olvasom

Dzsungelharcban a kistigrisek

Alultőkésítettség, gyűrűző nemfizetés, nehézkes banki finanszírozás, valamint irreálisan magas közterhek, kiszámíthatatlanul változó szabályozói környezet megnehezítik a hazai kkv-ek mindennapjait– derül ki a Coface Hungary és Az Üzlettárs magazin közös kA...

Tovább olvasom

2011-ig 11 millió laptopot akar értékesíteni a Samsung

A cégnek három éven belül a jelenlegi 1.7%-ról 6%-ra kellene növelnie piaci részesedését, de az 2005-2007 között alig fél százalékot emelkedett.   A vállalat vezetése úgy döntött, amennyiben néhány éven...

Tovább olvasom

A Kemendy és a Chapel Hill borokat ismét éremmel jutalmazták!

A Törley cégcsoport termékei idén két ezüstérmet nyertek a Concours Mondial de Bruxelles bor- és szeszesitalversenyen.Április 18-20-án, Franciaországban került megrendezésre a Concours Mondial de Bruxelles bor- és szeszesitalverseny. A világ...

Tovább olvasom

Metro-party a föld alatt

A Coke zero rendezvényre szombat éjjel 2800 fő részvételével került sor, akik hajnal 4-ig tombolhattak Lucca és Pete Tong zenéjére. A forgalom leállását követően, azaz éjjel fél 12 után nem...

Tovább olvasom

Az európai vásárlók igénylik az önkiszolgáló megoldásokat

A technológiai innováció és a vásárlói magatartás változásai arra kényszerítik a cégeket, hogy alkalmazkodjanak a fogyasztókhoz, akik másképp szeretnének kapcsolatba lépni, kommunikálni és tranzakciókat folytatni velük mint korábban.Az NCR 2008-as,...

Tovább olvasom

Michelin-csillagos szakács tartott mesterkurzust magyar kollégáinak

Léa Linster, a világ legnagyobb presztízsű szakácsversenyének, a Bocuse d’Or-nak mindmáig egyetlen női győztese a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség és Kreil Vilmos meghívására érkezett Budapestre. A luxembourgi székhelyű gourmet-étterem tulajdonosa...

Tovább olvasom

Toffifee-Foci a United Way Mindenki Gyermeknapján

Idén a Strock terméke, a Toffifee is csatlakozik a United Way Millenáris parkban megrendezett „Mindenki Gyereknapja 2008” rendezvényhez. Az édességek mértékletes élvezete, a szórakozás és a sport jegyében a gyermeknapon...

Tovább olvasom

Már csak „A” besorolást kapott a Tesco

Az Standard & Poor's szerint a leminősítést a korábban bejelentett, 958 millió fontos dél-koreai áruház-felvásárlási terv és az erőltetett fejlesztés indokolja.A hitelminősítő úgy véli a februárral zárult 2008-as pénzügyi évben...

Tovább olvasom

Több mint egymilliárd forint árbevétel növekedést ért el itthon a Praktiker

A német barkácsáruházlánc a 2006-os 46,3 milliárd forintról tavaly 47,6 milliárd forintra növelte magyarországi árbevételét. A nyereség a 2006-os szinten maradt.  A Praktiker tavaly két új áruházat nyitott: Kaposváron egy...

Tovább olvasom

Hamarosan kapható lesz a Cargill természetes alapanyagú édesítőszere

A stevia cserjéből készült, Truvia néven forgalmazott édesítő év végére már az amerikaik asztalára kerülhet. A Cargill élelmiszeripari vállalat a Paraquayban honos cserjéből vonja ki a kalóriamentes édesítőszert amely alternatív...

Tovább olvasom

Kelet-európai piacai erőteljes fejlődésére számít a Nestlé

A régió jelenleg csak 14%-ot jelent a Nestle teljes 40 milliárd svájci frankos európai forgalmából, de a cég vezetői szerint a Kelet-, Közép-Európából származó bevételek néhány éven belül megduplázódnak. A...

Tovább olvasom
Oldal