Termékei népszerűsítésére marketingkampányt indít a Pannonhalmi borvidék
A hegyközség nemrég pályázati támogatást nyert a borvidék egységes arculatának megtervezésére és honlap készítésére.
A borvidék új logója
a jövőben akár a tájegység
eredetjelzéseként, védjegyeként is
szolgálhatja a borvidék marketingcéljait. A
folyamatosan frissülő magyar-angol nyelvű honlap átfogó
tájékoztatási funkciót tölthet be a
jövőben a borvidék népszerűsítésében,
a turisztikai vonzerő növelésében. Ennek
érdekében a hegyközség aktív
együttműködésre törekszik a települések
önkormányzataival, a térségben működő
vendéglátósokkal, szállásadókkal
és természetesen a vendégeket váró
borászatokkal. Hozzátette azt is, hogy újabb
sikeres pályázat alapján, várhatóan
májusban a borvidéket övező jelentősebb
útvonalaknál tájékoztató táblákat
helyeznek el, illetve további céljaik közt
megemlítette egy, a borvidéket bemutató
reprezentatív könyv elkészítését
is.
2009. a borok elnevezéséről
szól, az EU jogharmonizálása miatt megváltoznak
a régi, megszokott nevek, helyükre újak kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Coca-Cola: Az üres palack és alumíniumdoboz is érték, a versenytársaké is!
Mindannyiunk célja egy körforgásos gazdaság létrehozása. Ez azonban csak közös…
Tovább olvasom >Új vezérigazgató a Cofidis Magyarország élén
Jean-François Rémy 2020. december 1-étől tölti be a Cofidis Magyarországi…
Tovább olvasom >Fokozatosan növeli a fenntartható pamut arányát saját márkás textiltermékeiben a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható…
Tovább olvasom >