Ötletbörze Shop! módra
Shop! ideation néven hirdette meg következő nemzetközi rendezvényét a Shop! Enhancing retail environments and experiences, a POPAI Magyarország anyaszervezete.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Október 22–24. közt a Mariott City Center központban, Minneapolisban (USA, Minnesota) találkoznak a Marketing at Retail iparág szereplői, kereskedelem, márka, POP-tervező és gyártó oldaláról egyaránt. A témák közt szerepel a neuromarketing, a vásárlók érzelmi bevonása (Marketing Brainology), a biztonságos eladótér kialakítása (Target), az infláció kereskedelemromboló hatásainak elemzése (Morning Consult) és számos edukatív, trendelemző és jövőt kutató prezentáció.
A konferencia programjában hagyományosan megtalálható a „Retail Challenge” (kereskedelmi kihívás) verseny, ahol a résztvevőkből alakult csoportok egy adott in-store problémára javasolnak megoldást a koncepciótól a dizájnig és megvalósításig. A csapatok 8 óra együttgondolkodás és alkotás során pitch deck formátumban készítik el a pályamunkájukat, és mutatják be ötleteiket a szakmai zsűrinek, amely az egyediség, kreativitás, üzleti értékteremtés és összhatás szempontjai alapján értékeli a prezentációkat. Az eredményhirdetésre az esti gálavacsorán kerül sor, így a kapcsolatteremtés lehetőségét a közös ünneplés tovább erősítheti. //
Kapcsolódó cikkeink
Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Közgyűlés és találkozó
Több évre visszamenő hagyománya van már annak, hogy a POPAI…
Tovább olvasom >Tartós installációs az Év Displaye 2023
Nagy érdeklődés övezte a POPAI és a Trade Marketing Klub…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >