Omnichannel előfizetési rendszert indít az Albert Heijn
Új szolgáltatást vezetett be az Albert Heijn. A fogyasztók a jövőben omnichannel előfizetést igényelhetnek.
A szolgáltatás, amely a Mijn Albert Heijn Premium nevet viseli, az első ilyen jellegű program az ország szupermarketjei között.
A szolgáltatással a vásárlók többet spórolhatnak napi vásárlásaik során, legyen szó akár fizikai, akár online boltról.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Mesterséges Intelligencia már a kereskedelemben is elindította a forradalmat
A Mesterséges Intelligencia (AI) és vívmányai, például a nagy nyelvi…
Tovább olvasom >Megakadt a Lidl nemzetközi expanziója
Lefékezte a Lidl nemzetközi terjeszkedését. Egyes lengyelországi és spanyolországi beruházások a…
Tovább olvasom >Kedvezményesen kínálja üzleti vevőinek a bio, növényi alapú termékeket az Albert Heijn
Az Albert Heijn holland kiskereskedő 10%-os kedvezményt kínál üzleti vevőinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >