Omnichannel előfizetési rendszert indít az Albert Heijn
Új szolgáltatást vezetett be az Albert Heijn. A fogyasztók a jövőben omnichannel előfizetést igényelhetnek.
A szolgáltatás, amely a Mijn Albert Heijn Premium nevet viseli, az első ilyen jellegű program az ország szupermarketjei között.
A szolgáltatással a vásárlók többet spórolhatnak napi vásárlásaik során, legyen szó akár fizikai, akár online boltról.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AI-asszisztenst vezet be a holland Albert Heijn
Az „Én AH Asszisztensem” néven új mesterséges intelligencia alapú személyi…
Tovább olvasom >Életmód-ellenőrző funkciót vezetett be az Albert Heijn AH applikációjában
A holland Albert Heijn új életmód-ellenőrző funkciót vezetett be AH…
Tovább olvasom >AI-receptekkel küzd a holland Albert Heijn az élelmiszer-pazarlás ellen
Az Albert Heijn új Scan&Kook néven indított kezdeményezése lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >