Növényi alapú teafiltert vezet be a Tesco a műanyaghulladék csökkentése érdekében
A szerveshulladék-gyűjtőben komposztálható növényi alapú teafiltert vezet be a Tesco az Egyesült Királyságban, amivel újra a műanyaghulladék mennyiségét kívánja csökkenteni.
Az újrahasznosításban keletkező bármilyen zavar kivédésére a kiskereskedelmi lánc egyértelmű információkat fog elhelyezni az újonnan tervezett teafiltereken a szerveshulladék-gyűjtőben történő komposztálás helyes módjára vonatkozóan.
A brit Tesco megbízásából készült YouGov-felmérés szerint a reggelente hagyományosan teát fogyasztó vásárlók nem igazán tudják, mit tegyenek a használt teafilterekkel, és így több milliónyi filter landol a nem megfelelő hulladékban.
A Tesco növényi alapú teafilterekre való áttérésével az általa értékesített valamennyi (éves szinten több mint egymilliárd) teafilter komposztálható lesz nyárra.
A WRAP erőforrás-gazdálkodási ágazati szakértője, Adam Herriott jelezte:
„Örülünk, hogy a Tesco, a The UK Plastics Pact egyik alapító tagja további lépéseket tesz a termékein való pozitív változások eszközlése terén, és ezzel megkönnyíti a fogyasztók számára a műanyaghulladék kezelését. Mostantól még többen élvezhetik a reggeli teájukat annak tudatában, hogy ha a filter egyszer a szerveshulladék-gyűjtőbe kerül, a többi szerves anyaggal együtt lebomlik. Azonban ennél is tovább kell mennünk, és újabb, a vásárlók és a környezet javát szolgáló változtatásokat szükséges kezdeményeznünk„.
Kapcsolódó cikkeink
1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >A Kellogg’s-szal együttműködve kínál ingyenes reggelit a Morrisons
A Morrisons a Kellogg’s-szal együttműködve ingyenes reggeliző klubot indított kávézóiban…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >