Növényi alapú teafiltert vezet be a Tesco a műanyaghulladék csökkentése érdekében
A szerveshulladék-gyűjtőben komposztálható növényi alapú teafiltert vezet be a Tesco az Egyesült Királyságban, amivel újra a műanyaghulladék mennyiségét kívánja csökkenteni.
Az újrahasznosításban keletkező bármilyen zavar kivédésére a kiskereskedelmi lánc egyértelmű információkat fog elhelyezni az újonnan tervezett teafiltereken a szerveshulladék-gyűjtőben történő komposztálás helyes módjára vonatkozóan.
A brit Tesco megbízásából készült YouGov-felmérés szerint a reggelente hagyományosan teát fogyasztó vásárlók nem igazán tudják, mit tegyenek a használt teafilterekkel, és így több milliónyi filter landol a nem megfelelő hulladékban.
A Tesco növényi alapú teafilterekre való áttérésével az általa értékesített valamennyi (éves szinten több mint egymilliárd) teafilter komposztálható lesz nyárra.
A WRAP erőforrás-gazdálkodási ágazati szakértője, Adam Herriott jelezte:
„Örülünk, hogy a Tesco, a The UK Plastics Pact egyik alapító tagja további lépéseket tesz a termékein való pozitív változások eszközlése terén, és ezzel megkönnyíti a fogyasztók számára a műanyaghulladék kezelését. Mostantól még többen élvezhetik a reggeli teájukat annak tudatában, hogy ha a filter egyszer a szerveshulladék-gyűjtőbe kerül, a többi szerves anyaggal együtt lebomlik. Azonban ennél is tovább kell mennünk, és újabb, a vásárlók és a környezet javát szolgáló változtatásokat szükséges kezdeményeznünk„.
Kapcsolódó cikkeink
Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >Új automatizált üzemet nyitott meg a HelloFresh az Egyesült Királyságban
Automatizált gyártóüzemet nyitott a HelloFresh receptdoboz vállalat Derbyshire-ben, ezzel igyekszik…
Tovább olvasom >Újra kapható a Lucozade az Egyesült Királyságban
A Lucozade történetének legjelentősebb megújulása keretében új márkaplatformot hozott létre.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >