Növényi alapú saját márkát vezetett be a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group új saját márkás almárkát vezet be Boni Plan’t néven azzal a céllal, hogy a növényi alapú élelmiszereket könnyebben elérhetővé tegye a vásárlók számára.
Az új termékcsalád mintegy 100 növényi alapú terméket kínál egységes, könnyen felismerhető csomagolásban – írja a Retail Detail.
A Boni Plan’t a meglévő vegán és vegetáriánus Boni termékeket fogja össze, és a Boni Eco, valamint a Boni Bio márkák mellett jelenik meg az üzletekben. A választékban növényi italok, desszertek, konzervek, húshelyettesítők, kencék és száraz áru is szerepelnek.
Az év első felében további termékekkel bővül a kínálat, például 100%-os mogyoróvajjal (ropogós és krémes változatban), növényi alapú tejszínnel, parmezán alternatívával és joghurthelyettesítőkkel. A vállalat célja, hogy a választék folyamatosan nőjön.
A Colruyt Group nemcsak a vegetáriánusokat és vegánokat célozza meg, hanem a flexitáriánusokat is, akik heti étrendjükben egyensúlyoznak a növényi és állati eredetű ételek között.
– Sokan még mindig bizonytalanok a növényi alapú termékek választása kapcsán – állítja Ilka Lannau, a Colruyt saját márkás termékeiért felelős vezetője. – A Boni Plan’t és a hozzá kapcsolódó kommunikáció abban segít, hogy a vásárlók fokozatosan és könnyedén építhessék be ezeket az ételeket az étrendjükbe – fűzte hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy…
Tovább olvasom >A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >