Növényi alapú saját márkát vezetett be a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group új saját márkás almárkát vezet be Boni Plan’t néven azzal a céllal, hogy a növényi alapú élelmiszereket könnyebben elérhetővé tegye a vásárlók számára.
Az új termékcsalád mintegy 100 növényi alapú terméket kínál egységes, könnyen felismerhető csomagolásban – írja a Retail Detail.
A Boni Plan’t a meglévő vegán és vegetáriánus Boni termékeket fogja össze, és a Boni Eco, valamint a Boni Bio márkák mellett jelenik meg az üzletekben. A választékban növényi italok, desszertek, konzervek, húshelyettesítők, kencék és száraz áru is szerepelnek.
Az év első felében további termékekkel bővül a kínálat, például 100%-os mogyoróvajjal (ropogós és krémes változatban), növényi alapú tejszínnel, parmezán alternatívával és joghurthelyettesítőkkel. A vállalat célja, hogy a választék folyamatosan nőjön.
A Colruyt Group nemcsak a vegetáriánusokat és vegánokat célozza meg, hanem a flexitáriánusokat is, akik heti étrendjükben egyensúlyoznak a növényi és állati eredetű ételek között.
– Sokan még mindig bizonytalanok a növényi alapú termékek választása kapcsán – állítja Ilka Lannau, a Colruyt saját márkás termékeiért felelős vezetője. – A Boni Plan’t és a hozzá kapcsolódó kommunikáció abban segít, hogy a vásárlók fokozatosan és könnyedén építhessék be ezeket az ételeket az étrendjükbe – fűzte hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
A vegánok gyakrabban vásárolnak élelmiszert, mint a húsfogyasztók
A vegánok és vegetáriánusok lényegesen gyakrabban járnak élelmiszert vásárolni, mint…
Tovább olvasom >A növényi italokat gyártó Sproudba fektetett a Lantmännen
A svéd agrár-élelmiszeripari vállalat, a Lantmännen mintegy 10%-os részesedést szerzett…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >