Növényi alapú saját márkát vezetett be a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group új saját márkás almárkát vezet be Boni Plan’t néven azzal a céllal, hogy a növényi alapú élelmiszereket könnyebben elérhetővé tegye a vásárlók számára.
Az új termékcsalád mintegy 100 növényi alapú terméket kínál egységes, könnyen felismerhető csomagolásban – írja a Retail Detail.
A Boni Plan’t a meglévő vegán és vegetáriánus Boni termékeket fogja össze, és a Boni Eco, valamint a Boni Bio márkák mellett jelenik meg az üzletekben. A választékban növényi italok, desszertek, konzervek, húshelyettesítők, kencék és száraz áru is szerepelnek.
Az év első felében további termékekkel bővül a kínálat, például 100%-os mogyoróvajjal (ropogós és krémes változatban), növényi alapú tejszínnel, parmezán alternatívával és joghurthelyettesítőkkel. A vállalat célja, hogy a választék folyamatosan nőjön.
A Colruyt Group nemcsak a vegetáriánusokat és vegánokat célozza meg, hanem a flexitáriánusokat is, akik heti étrendjükben egyensúlyoznak a növényi és állati eredetű ételek között.
– Sokan még mindig bizonytalanok a növényi alapú termékek választása kapcsán – állítja Ilka Lannau, a Colruyt saját márkás termékeiért felelős vezetője. – A Boni Plan’t és a hozzá kapcsolódó kommunikáció abban segít, hogy a vásárlók fokozatosan és könnyedén építhessék be ezeket az ételeket az étrendjükbe – fűzte hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
A MAVEG meghívására újra hazánkba jön Melanie Joy
Újfent Magyarországra látogat az egyik legismertebb vegán aktivista, a Harvard…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Újévi fogadalmak: két hónapnyi lendület
A foodora tapasztalatai azt mutatják, hogy az év eleji ételrendelésekre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >