Növényi alapú saját márkát vezetett be a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group új saját márkás almárkát vezet be Boni Plan’t néven azzal a céllal, hogy a növényi alapú élelmiszereket könnyebben elérhetővé tegye a vásárlók számára.
Az új termékcsalád mintegy 100 növényi alapú terméket kínál egységes, könnyen felismerhető csomagolásban – írja a Retail Detail.
A Boni Plan’t a meglévő vegán és vegetáriánus Boni termékeket fogja össze, és a Boni Eco, valamint a Boni Bio márkák mellett jelenik meg az üzletekben. A választékban növényi italok, desszertek, konzervek, húshelyettesítők, kencék és száraz áru is szerepelnek.
Az év első felében további termékekkel bővül a kínálat, például 100%-os mogyoróvajjal (ropogós és krémes változatban), növényi alapú tejszínnel, parmezán alternatívával és joghurthelyettesítőkkel. A vállalat célja, hogy a választék folyamatosan nőjön.
A Colruyt Group nemcsak a vegetáriánusokat és vegánokat célozza meg, hanem a flexitáriánusokat is, akik heti étrendjükben egyensúlyoznak a növényi és állati eredetű ételek között.
– Sokan még mindig bizonytalanok a növényi alapú termékek választása kapcsán – állítja Ilka Lannau, a Colruyt saját márkás termékeiért felelős vezetője. – A Boni Plan’t és a hozzá kapcsolódó kommunikáció abban segít, hogy a vásárlók fokozatosan és könnyedén építhessék be ezeket az ételeket az étrendjükbe – fűzte hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
2024-ben ismét csökkent a belga sörexport
Újabb visszaesést könyvelhetett el a belga söripar 2024-ben: az exportált…
Tovább olvasom >Édesség helyett gyümölcs – Meglepő akció a foodorától
Szokatlan kampánnyal ünnepelte idén a gyereknapot a foodora: gyümölcs- és zöldségakcióval…
Tovább olvasom >A növényi italokat gyártó Sproudba fektetett a Lantmännen
A svéd agrár-élelmiszeripari vállalat, a Lantmännen mintegy 10%-os részesedést szerzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >