Növényi alapú saját márkát vezetett be a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group új saját márkás almárkát vezet be Boni Plan’t néven azzal a céllal, hogy a növényi alapú élelmiszereket könnyebben elérhetővé tegye a vásárlók számára.
Az új termékcsalád mintegy 100 növényi alapú terméket kínál egységes, könnyen felismerhető csomagolásban – írja a Retail Detail.
A Boni Plan’t a meglévő vegán és vegetáriánus Boni termékeket fogja össze, és a Boni Eco, valamint a Boni Bio márkák mellett jelenik meg az üzletekben. A választékban növényi italok, desszertek, konzervek, húshelyettesítők, kencék és száraz áru is szerepelnek.
Az év első felében további termékekkel bővül a kínálat, például 100%-os mogyoróvajjal (ropogós és krémes változatban), növényi alapú tejszínnel, parmezán alternatívával és joghurthelyettesítőkkel. A vállalat célja, hogy a választék folyamatosan nőjön.
A Colruyt Group nemcsak a vegetáriánusokat és vegánokat célozza meg, hanem a flexitáriánusokat is, akik heti étrendjükben egyensúlyoznak a növényi és állati eredetű ételek között.
– Sokan még mindig bizonytalanok a növényi alapú termékek választása kapcsán – állítja Ilka Lannau, a Colruyt saját márkás termékeiért felelős vezetője. – A Boni Plan’t és a hozzá kapcsolódó kommunikáció abban segít, hogy a vásárlók fokozatosan és könnyedén építhessék be ezeket az ételeket az étrendjükbe – fűzte hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
Start-up-ba invesztál a német Weleda
A tanúsítvánnyal rendelkező natúrkozmetikumok és antropozófiai gyógyszerek forgalmazása terén globális…
Tovább olvasom >A növényi alapú innovációkra ösztönzőleg hat a fermentáció, a regionális ízek és az árparitás
Bár a növényi alapú ágazat eddig is jelentős sikereket ért…
Tovább olvasom >Áfareformot javasolnak szakértők a megfizethetőbb, egészségesebb és fenntarthatóbb élelmiszerekért
Az Oxford Martin School és az Environmental Change Institute kutatói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >