Növelné kiskereskedelmi jelenlétét a Redefine Meat Európában
Az izraeli növényi alapú húshelyettesítőket kínáló vállalat elsősorban a vendéglátóiparnak szállít.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
A Redefine Meat izraeli növényi alapú húsokat gyártó vállalat tervei szerint több piacán is belépne a kiskereskedelembe. A cég szója- és búzaalapú termékeit Izraelen kívül jelenleg csak a vendéglátóipari szereplőknek értékesíti. A vállalat hazai piacán éttermi és kiskereskedelmi ügyfeleknek szállít. Ahhoz azonban, hogy a vállalat termékei bármely országban kiskereskedelmi forgalomba kerüljenek, fontos, hogy a fogyasztók „kritikus tömege” már ismerje a márkát a vendéglátóiparból.
A Redefine Meat „nagyon fokozatos megközelítéssel” indult el az izraeli kiskereskedelmi szektorban. Először hentesüzletekben, majd városi kiskereskedőknél értékesített, és termékeit csak az idei év elején listázta be az egyik országos üzletlánc. A vállalat arra számít, hogy ugyanez hamarosan az Egyesült Királyságban, Németországban és Hollandiában is meg fog történni.
A múlt hónapban a Redefine Meat nyolc vendéglátóipari szolgáltatóval kötött megállapodást az Egyesült Királyságban, ahol termékei iránt hatalmas keresletet lát a vállalat, és ahol 2021-ben lépett piacra. //
Kapcsolódó cikkeink
Új üzenetekre van szüksége a növényi alapú húshelyettesítőknek 2024-ben
A kezdetben számos tényező folytán robbanásszerűen növekvő kategória eladásai tavaly…
Tovább olvasom >Hódítanak a növényi alapú élelmiszerek
A növényi alapú termékek piaca az utóbbi években robbanásszerű növekedést…
Tovább olvasom >Zabtejjel készülő kávét kínáló automatát vezet be a Waitrose
A Waitrose most kifejezetten zabtejjel készülő kávét kínáló automatát vezetett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >