Nincs több frisshús-árpromóció a holland Jumbónál
Május 27-étől kezdődően megszünteti a holland Jumbo a friss marha-, sertés- és csirkehúsra vonatkozó árpromócióit valamennyi üzletében és online egyaránt. A kiskereskedő jelezte, hogy a döntés összhangban áll azzal a célkitűzésével, miszerint 2030-ra 60%-ban növényi eredetű fehérjét kíván értékesíteni, míg 2025-re már 50-50%-os arányt célzott meg a növényi-állati termékek értékesítése vonatkozásában.
A Jumbo úgy véli, hogy a friss húsra vonatkozó promóciós ajánlatok megszüntetéséről szóló döntés segíteni fogja a vásárlókat abban, hogy növényi alapú élelmiszereket is a kosarukba helyezzenek.
Az elmúlt hónapokban a Jumbónál a húshelyettesítő termékek értékesítése 15%-kal megnőtt, miután a kiskereskedő a saját márkás húshelyettesítők árát csökkentette azért, hogy azt összehangolja az állati eredetű megfelelőik áraival. Ráadásul a húseladás 3%-kal mérséklődött 2023-ban.
Kapcsolódó cikkeink
Aldi Süd húshűtőiben az állattartási forma kerül a középpontba
Az Aldi Süd az első nagy élelmiszer-kiskereskedelmi lánc Németországban, amely…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >Helyi szójából készült növényi joghurtot dob piacra a holland Jumbo
A holland Jumbo kiskereskedelmi lánc háromféle növényi alapú joghurtot vezetett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >