Aldi Süd húshűtőiben az állattartási forma kerül a középpontba
Az Aldi Süd az első nagy élelmiszer-kiskereskedelmi lánc Németországban, amely a frisshús-kínálatát nem az állatfajok, hanem az állattartási formák szerint rendezi el üzleteiben.
A lépés célja, a vásárlóknak megkönnyíteni a különbségtételt a hagyományos termékek és az állatjóléti szempontból kedvezőbb forrásból származó húsok között – írja a Lebensmittelpraxis.
A diszkontlánc három színkódolt szekciót alakít ki: a kék szín a hagyományos, 1-es és 2-es tartási formából származó húsokat jelöli, a zöld a magasabb, 3-as, 4-es és 5-ös kategóriába tartozó termékeket és a darált húst, míg a piros szín az akciós árukat mutatja. A cég célja, hogy 2030-ra kizárólag a magasabb állattartási formákból származó friss húst, tejet, valamint hűtött húskészítményeket és felvágottakat kínáljon.
Az Aldi Süd már teljesen átállt a magasabb tartási formákra a tej, pulyka- és marhahús esetében, és nem árul többé 1-es kategóriájú felvágottat sem. A boltok normál hűtőpultjain is jól látható jelölésekkel – például mennyezeti hirdetőtáblákkal és mágneses fóliákkal – hívják fel a figyelmet a kedvezőbb tartási formákból származó termékekre.
A bonni egyetem agrár- és élelmiszergazdasági kutatócsoportja független tanulmányban kíséri figyelemmel a kezdeményezést. Az átállás várhatóan 2025 július közepéig zárul le.
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >