Nincs kompromisszum!
A GfK Hungária Piackutató Intézet összehasonlító elemzésében kitér a kereskedelmi láncok stratégiájára. Ez a fogyasztók ár/érték arányhoz való viszonyát, és annak tendenciáját szemlélteti. Amíg ugyanis a korábbi években a vásárló minden szinten kompromisszumot kötött, és tudta, hogy az olcsó termékhez alacsony minőséget, a drágább áruhoz magasabb minőséget kap, addig a fogyasztói elvárásokban ma már a magas minőséghez is a mindinkább olcsó ár lenne kívánatos. Ezt hasonló, német és angol példák is alátámasztják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >