Nincs kompromisszum!
A GfK Hungária Piackutató Intézet összehasonlító elemzésében kitér a kereskedelmi láncok stratégiájára. Ez a fogyasztók ár/érték arányhoz való viszonyát, és annak tendenciáját szemlélteti. Amíg ugyanis a korábbi években a vásárló minden szinten kompromisszumot kötött, és tudta, hogy az olcsó termékhez alacsony minőséget, a drágább áruhoz magasabb minőséget kap, addig a fogyasztói elvárásokban ma már a magas minőséghez is a mindinkább olcsó ár lenne kívánatos. Ezt hasonló, német és angol példák is alátámasztják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 4,2, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal emelkedett
Márciusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 3,6…
Tovább olvasom >Jelentős emelkedés a kiskereskedelemben – ágazati kitekintő
Márciusban jelentősen, 2%-kal bővült a kiskereskedelmi forgalom az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >NGM: egyre dinamikusabb a fogyasztás helyreállása, márciusban 4,2 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom, ezzel már három egymást követő hónapban nőtt a fogyasztás
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb adatai alapján a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >