Nagyobb kasszamentes élelmiszerboltokkal növeli fizikai lábnyomát az Amazon
Hamarosan megnyitja „Amazon Go Grocery” nevű boltját az Amazon. A kiskereskedő a Seattle-i Capitol Hillen található kassza nélküli üzlete négyszer nagyobb térrel rendelkezik, mint a cég első kasszamentes boltja.
Az új boltformátum jól tükrözi az Amazon azon ambícióját, hogy a vásárlók többet költsenek hetene élelmiszerboltjaikban, ezzel növelve a versenyelőnyt olyan cégekkel szemben, mint pl. a Kroger vagy az Albertsons.
Az Amazon kényelmi boltjaiban a vásárlók az Amazon Go alkalmazáson keresztül léphetnek be a kasszamentes boltokba. Sok száz kamera és polcokba épített súlyérzékelő követi, mit tesznek a vásárlók a kosarukba. Amint valaki kilép a boltból, a vásárolt termékek ára azonnal levonódik a kártyájukról anélkül, hogy sorba kellene állniuk, vagy kasszánál fizetniük.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >AI-alapú kasszanélküli technológiát vezet be az Aldi az Egyesült Államokban
A Grabango által fejlesztett technológia az Amazon „Just Walk Out”…
Tovább olvasom >A Temu új stratégiával árasztja el a piacot
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >